کنترل اضطراب با آبمیوه های طبیعی سالم و نشاط آور

کنترل اضطراب با آبمیوه های طبیعی سالم و نشاط آور

کنترل اضطراب با آبمیوه های طبیعی سالم و نشاط آور

زنان نگران هستند و به بسیاری از موارد اهمیت می دهند ، به همین دلیل در مقایسه با مردان بیشتر دچار اضطراب می شوند. گزینه های مختلفی برای مبارزه با این مشکل و جلوگیری از عواقب احتمالی آن وجود دارد.

کنترل اضطراب با آبمیوه های طبیعی سالم و نشاط آور

آیا می دانید آب میوه های بسیار مناسبی برای کنترل اضطراب وجود دارد ؟ سبک زندگی کنونی که با وظایف و مسئولیت های متعددی همراه است یکی از دلایل عمده ای است که افراد به طور مکرر از این نوع ایالات عبور می کنند.

وقتی این شرایط روانی در ذهن ما مستقر می شود ، همه چیز تغییر می کند. مشکلات کوچک بزرگتر می شوند ، افکار منفی می شوند و بدتر از آن ، سلامتی ما آسیب می بیند.

این اولویت است که ما یاد بگیریم اضطراب متوسط ​​را کنترل کنیم تا این شرایط مزمن نشود. جستجوی کمک حرفه ای ، تغییر شیوه زندگی و بهبود رژیم غذایی کلید دستیابی به این مهم است.

به همین ترتیب ، یک واقعیت وجود دارد که نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. طبق مطالعه ای که در کالج کینگ در لندن انجام شد ، 70 درصد از موارد اضطراب ما به دلیل عوامل محیطی است ، بقیه موارد به عوامل ژنتیکی بستگی دارد.

علاوه بر این ، همچنین شناخته شده است که زنان در مقایسه با مردان بیشتر در معرض اضطراب هستند.

روشن بودن این داده ها ، مهم است که ما درک کنیم گرچه زمینه خاصی برای رنج بردن به این حالت ها وجود دارد ، اما مدیریت آنها ، مدیریت روزمره آنها در اختیار ماست.

اگرچه دوره های اضطراب شدید باید توسط یک متخصص درمان شود ، خوشبختانه ، گزینه های مختلفی برای مبارزه با این مشکل و جلوگیری از عواقب احتمالی آن وجود دارد. در اینجا بهترین آب میوه ها را برای کنترل اضطراب به اشتراک می گذاریم.

کنترل اضطراب با آبمیوه های طبیعی سالم و نشاط آور که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد

آیا این گزینه های طبیعی واقعاً می توانند اضطراب ما را درمان کنند؟ خوب ، لازم است یک سری جنبه ها را از قبل در نظر بگیرید.

این پیشنهادات باعث از بین رفتن این مشکل نمی شود ، آنچه که آنها مدیریت می کنند این است که علائم را با تأمین مواد مغذی کافی برای بهبود شیمی مغز و در نتیجه تسهیل رفاه کافی ، درمان کنند.

در حقیقت ، مطالعاتی مانند یکی از مطالعات انجام شده در دانشگاه ابردیم در اسکاتلند نشان می دهد که افرادی که از اختلالات خلقی رنج می برند ، رژیم های کم کیفیت را دنبال می کنند ، مصرف میوه و سبزیجات کم اما چربی و قند زیادی دارند.

ایجاد تغییر و معرفی آب میوه های طبیعی راهی برای کاهش این تأثیر منفی بر بدن ما است. این است که ویتامین ها و مواد معدنی کافی به مغز می دهد تا بتواند انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین تولید کند.

این نیز به بهره مندی از منیزیم و یا تریپتوفان برای ترویج آرامش و تمدد اعصاب 

میوه ها و سبزیجات گزینه ای عالی برای واسطه گری در رفاه ما هستند. آب میوه برای کنترل اضطراب بدون شک توصیه خوبی برای روز به روز است.

1- کنترل اضطراب با آبمیوه پاپایا و آب سیب 

کنترل اضطراب با آبمیوه پاپایا و آب سیب

این آب میوه خوشمزه برای کنترل اضطراب در آن لحظه هایی که گرسنه هستیم و می خواهیم بیش از حد غذا بخوریم ایده آل است. خاصیت آرام بخشی آن به ما احساس سیری ، رفاه می بخشد و علاوه بر این باعث هضم غذا می شود .

در حقیقت ، مطالعاتی نظیر آنچه در دانشگاه Mekelle انجام شده و در یک مجله ethnopharmacology منتشر شده است ، به ما نشان می دهد که عصاره پالپ پاپایا در واقع اثرات آرام بخشی دارد.

عناصر

1 پاپایا را به قطعات خرد کنید.
1 سیب قرمز بدون دانه.
چگونه آن را تهیه کنیم؟

میوه ها را در مخلوط کن بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید تا مخلوط شدن راحت شود. این آب میوه باید 2 یا 3 ساعت قبل از خواب مصرف شود و همچنین می تواند نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی مصرف شود.

2- کنترل اضطراب با آبمیوه آب کلم و هویج

کنترل اضطراب با آبمیوه آب کلم و هویج

یکی دیگر از آب میوه های کنترل اضطراب کلم و هویج است. این آب غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین C است علاوه بر مبارزه با اضطراب ، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.

عناصر

کلم متوسط ​​را به قطعات خرد کنید.
3 هویج بزرگ.
2 سر رازیانه به چهار قطعه بریده شده است.

چگونه آن را تهیه کنیم؟

مواد را به طور متناوب در مخلوط کن بریزید ، خوب هم بزنید و بلافاصله بنوشید.

همچنین می توانید بخوانید: 8 فواید ناشناخته نوشیدن آب هویج

3- کنترل اضطراب با آبمیوه آب موز ، توت فرنگی و گلابی

کنترل اضطراب با آبمیوه آب موز ، توت فرنگی و گلابی

این یکی از خوشمزه ترین آب میوه های کنترل اضطراب است. میوه هایی که در آن گنجانده شده اند نیز انرژی را فراهم می کنند و به بهبود خلق و خو برای ادامه فعالیت های روز کمک می کنند.

عناصر

1 موز
250 گرم توت فرنگی.
1 گلابی
چگونه آن را تهیه کنیم؟

تمام مواد را در مخلوط کن با ½ لیوان آب قرار دهید و برای چند دقیقه خوب مخلوط کنید تا کاملا یکپارچه شوند. این آب را هر روز صبح بنوشید.

همچنین می توانید بخوانید: پنج اسموتی همراه با موز و توت فرنگی برای صبحانه

4- کنترل اضطراب با آبمیوه آب گلابی با بلغور جو دوسر

کنترل اضطراب با آبمیوه آب گلابی با بلغور جو دوسر

جو دوسر و گلابی دو متحد خوب برای مبارزه با اضطراب و تمام علائمی هستند که می توانند از این مشکل ناشی شوند . این آب میوه با قرار دادن غلات کامل به اندازه آرد جو دوسر برای احساس رضایت بیشتر و جلوگیری از وعده های غذایی اضافی که در نتیجه اضطراب ایجاد می شود ایده آل است.

عناصر

1 گلابی رسیده.
2 قاشق غذاخوری جو دوسر آسیاب شده.
زنبور عسل
1 لیوان (200 میلی لیتر) دم کرده نعناع.
چگونه آن را تهیه کنیم؟

آب گلابی را با یک آبمیوه گیری تهیه کنید و سپس آن را به همراه جو دوسر و دم کرده نعنا در مخلوط کن بریزید. چند دقیقه بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند. در آخر ، عسل را اضافه کنید تا مصرف شود.

همچنین می توانید بخوانید: فواید خوردن گلابی

5- کنترل اضطراب با آبمیوه آب سیب و گردو

کنترل اضطراب با آبمیوه آب سیب و گردو

آب سیب و گردو یک نوشیدنی سالم است که به کنترل اضطراب کمک می کند ، احساس سیری را فراهم می کند و فواید سیب و گردو را به ما ارائه می دهد. اگر نمی توانید روحیه خود را بهبود بخشید و احساس می کنید عصبی بودن و فشار شما را از ادامه زندگی عادی خود باز می دارد ، تهیه این آب میوه عالی را فراموش نکنید.

عناصر

1 عدد سیب شسته شده.
شیر بادام.
4 گردو (برای تغذیه سیستم عصبی مفید است).
کمی عسل شکوفه پرتقال (آرامش بخش).
چگونه آن را تهیه کنیم؟

آب سیب پوست گرفته نشده را بیرون آورده و همراه با شیر بادام و چهار گردو مخلوط کنید . در آخر ، کمی عسل شکوفه پرتقال اضافه کرده و آن را بسیار خنک بنوشید.

برای نتیجه گیری ، در تهیه این آب میوه ها برای کنترل اضطراب دریغ نکنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که این پیشنهادات مکمل های طبیعی ساده ای هستند. در صورتی که برای شما دشوار است که خود را از این شرایط نگرانی و ناراحتی مداوم رها کنید ، از مشاوره با یک حرفه ای دریغ نکنید.

همچنین می توانید بخوانید: هشت فواید آب سیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *