کفش پاشنه بلند را با نه ترفند راحت بپوشید

کفش پاشنه بلند را با 9 ترفند راحت بپوشید

کفش پاشنه بلند را با نه ترفند راحت بپوشید

اگر مجبور باشید تمام روز پاشنه بپوشید و باعث درد شما می شود ، این ترفندهای پوشیدن پاشنه به کاهش آن ناراحتی کمک می کند یا باعث می شود که از بین برود.

در این مقاله به 9 ترفند مفید برای پوشیدن پاشنه خواهیم پرداخت. به این ترتیب ، می توانید در حالی که کمترین درد ممکن را متحمل می شوید ، آنها را بپوشید.

در حال حاضر ، بسیاری از خانم ها مجبور هستند لباس رسمی خود را برای کار یا یک رویداد بپوشند و تصمیم می گیرند که پاشنه بپوشند. برای بیشتر خانم ها ، این کفش ها چیزی به جز راحتی هستند. برای بسیاری ، پوشیدن کفش پاشنه بلند فقط به معنای بهبود تصویر شما نیست ، به نظر می رسد براق تر و باهوش تر است. همچنین راهی برای همراهی با لباس و تصویری است که می خواهید داشته باشید.

با وجود این ، پاشنه پا برای بسیاری از افراد ناراحت کننده است و حتی می تواند باعث مشکلات سلامتی شود. اگر به دنبال برخی از ترفندهای پوشیدن کفش پاشنه بلند و اطمینان از آسایش خاطر بودن هستید ، ما آنها را برای شما در نظر گرفته ایم.

9 ترفند برای پوشیدن پاشنه پا و جلوگیری از ناراحتی

هنگام پوشیدن پاشنه ، وزنی که پای شما به طور معمول در آن قرار دارد کاملاً تغییر می یابد.

هنگامی که ارتفاع پاشنه پا را افزایش می دهید ، قسمت جلوی پای شما باید تا 75٪ وزن بیشتری را که از قبل استفاده می شود ، پشتیبانی کند. به همین دلیل می تواند باعث آسیب به پا ، زانو و حتی تغییر تراز ستون فقرات شما شود .

برای پوشیدن کفش پاشنه بلند از این ترفندها استفاده کنید و عوارض جانبی پوشیدن پاشنه پا را به حداقل برسانید.

همچنین می توانید بخوانید:چگونه کفش و لباس خود را ست کنید

1- به آنها عادت کنید

اولین باری که آنها را می پوشید ، نباید کل پاشنه خود را برای کل روز بپوشید. در عوض ، شما باید کم کم آنها را بشکنید.

سعی کنید به تدریج به آنها عادت کنید و از پاشنه هایی شروع کنید که قد آنها از دو سانت بلند نباشد. سپس ، هنگامی که به آنها عادت کرده اید ، می توانید با پاشنه بلندتر راه بروید.

2- با پاشنه های پهن شروع کنید

با پاشنه های پهن شروع کنید

بدون شک ایده بهتر است که قبل از استفاده از کفش های با پاشنه های لاغر ، از پاشنه های پهن شروع کنید.

با گذشت زمان و بیشتر به آنها عادت می کنید ، می توانید بدون ایجاد درد و رنج ، خود را به سمت کفش پاشنه بلند و بلندتر بروید .

3- استراحت های کوچک انجام دهید

توصیه می کنیم با هر نوع پاشنه ، حتی اگر کم باشد ، استراحت کنید. این کار باعث می شود پاهای شما استراحت کرده و گردش خون آنها را بهبود بخشد.

اگر می توانید ، برای رفع گرفتگی های احتمالی و بهبود گردش خون ، به پای خود ماساژ کوچک بدهید .

4- کفش مناسب را بپوشید

کفش مناسب را بپوشید

اگرچه خیلی واضح به نظر می رسد ، ما اغلب کفش هایی می پوشیم که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد و این باعث درد بیشتر ما می شود.

اگر خیلی کوچک باشند ، صدمه می بینند و می توانند باعث ایجاد تاول شوند. از طرف دیگر ، اگر آنها بیش از حد بزرگ باشند ، پای شما می لغزد و این باعث می شود نیروی بیشتری در قسمت جلوی پای شما ایجاد شود ، زیرا می خواهید جلوی کفش را بگیرید. در هر صورت ، برای پاهای شما مضر است.

5- سعی کنید پاشنه هایی پیدا کنید که قلاب مچ پا دارند

سعی کنید پاشنه هایی پیدا کنید که قلاب مچ پا دارند

اگر یک گیره مچ پا وجود داشته باشد یا بندهای پا کاملاً لخت نباشند ، تنظیم آنها بسیار ساده تر خواهد بود. در این صورت ، شما مجبور نخواهید بود از نیروی اضافی استفاده کنید تا پایتان از بیرون نرود و پاهای شما برای خسته شدن بیشتر طول می کشد.

ترفند دیگر برای پوشیدن کفش پاشنه دار پیدا کردن مواردی است که دارای “گردن” به شکل حرف T هستند.

6- پاهای خود را مرطوب کنید

این بسیار مهم است که پاهای خود را با کرم مرطوب کننده آبرسانی کنید تا از این کار جلوگیری کنید. یکی از ترفندهای خلاقانه تر برای پوشیدن کفش پاشنه بلند این است که کرم را روی کفش خود قرار دهید و آن را در اطراف آن پخش کنید تا بتوانید مواد کفش را نرم کنید.

7- کفش خود را خنک کنید ، یکی از بهترین ترفندهای پوشیدن کفش پاشنه بلند

این نوک برای کفش هایی که خیلی کوچک هستند مناسب است و باعث صدمه دیدن می شود.

کافی است کیسه های آب را درون کفش های خود قرار دهید و آنها را درون فریزر بگذارید. هنگام تغییر از یک مایع به حالت جامد ، آب فشار بیشتری به کفش وارد می کند و باعث گسترش آن می شود.

همچنین می توانید بخوانید:چند اشتباه در مد در انتخاب لباس

8- سکوها

انتخاب سکوها به معنای انتخاب کفش هایی است که کف آن ضخیم تر باشد. این ترفند بدون توجه به پای شما باعث افزایش قد پاشنه خواهد شد. این پیوست از ارتفاع پاشنه شما 2 یا 3 سانتی متر طول می کشد و پاها و پاهای شما احساس راحتی می کنند.

9- از کفش ها با پاشنه نازک خودداری کنید

از کفش ها با پاشنه نازک خودداری کنید

پاشنه های نازک پشتیبانی کمی از کف پای شما می کند. سکوهای لاستیکی بهتر هستند زیرا هنگام راه رفتن فشار را جذب می کنند و درد در کف پا را تسکین می دهند.

برای پوشیدن پاشنه پا این نکات را دنبال کنید و بدون ناراحتی و درد بسیار عالی به نظر خواهید رسید. آنها را امتحان کنید و از تجربه خود برای ما بگویید!

همچنین می توانید بخوانید: پنج لباس که باید در کمد خود داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *