فواید پوشیدن لباس سبک را برای سلامتی کشف کنید

فواید پوشیدن لباس سبک را برای سلامتی کشف کنید

فواید پوشیدن لباس سبک را برای سلامتی را کشف کنید

علاوه بر شرط بندی بر روی راحتی ، با انتخاب لباس سبک می توانیم روحیه خود را نیز بهبود ببخشیم ، زیرا به ما امکان می دهد آزادتر حرکت کنیم و کمتر تحت فشار قرار بگیریم.

چه رنگ هایی متناسب با پوست ، مو و چشم شما مناسب هستند

مد ها روندی را تعیین می کنند که بعداً به خیابان ، یعنی در زندگی ما می رسد . کمپین های تبلیغاتی مورد مطالعه به دنبال بهترین استراتژی برای دریافت پیام مورد نظر ما و در نتیجه افزایش فروش هستند. با این حال ، بسیاری از اوقات ، این روند در لباس سالم ترین گزینه ها برای بدن ما نیست. بنابراین امروز ما می خواهیم مزایای پوشیدن لباس سبک را به اشتراک بگذاریم.

در این نوع لباس ها می توانیم احساس آزادی ، سبکی و راحتی داشته باشیم که بر سلامتی ما نیز تأثیر بگذارد . بدیهی است که لباس ها باید متناسب با شرایط یا رویدادی که در آن شرکت می کنیم باشند. با این حال ، در این پروتکل ، ما می توانیم لباس های سبک و راحت را به مناسبت انتخاب کنیم.

همچنین می توانید بخوانید:ویژگی رنگ ها که بر احساسات و تصمیمات شما تأثیر می گذارند

اهمیت انتخاب لباس

لباس سبک

هنگام انتخاب کمد لباس ما همیشه باید در نظر بگیریم که چرا یک لباس یا لباس دیگر می پوشیم. یعنی چه کسی در تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد. داشتن یک دیدگاه انتقادی نسبت به روندهایی که به تدریج طبیعی می پذیریم ، مهم است.  ما باید یک روحیه انتقادی پرورش دهیم و سعی کنیم قربانی تبلیغات نشویم .

فراتر از انجام وظیفه تأمین آسایش ، لباس ها بیشتر و بیشتر راهی برای بیان تصویری هستند که می خواهیم ارائه دهیم. تمایل به تقلید ، کپی کردن از توده ها یا افراد مشهور ، می تواند باعث شود لوازم ضروری خود را هنگام لباس پوشیدن از دست بدهیم.

فواید پوشیدن لباس سبک

فواید پوشیدن لباس سبک

1- برای سلامتی ما

گردش خون : اگر لباس خیلی تنگ نیست ، بدن مایعات اضافی را به راحتی از بین می برد. به این ترتیب ، سلامت قلب و عروق ما را بهبود می بخشد . لباس تنگ در طولانی مدت باعث بی حسی ران می شود.

هضم غذا : ما باید لباس هایی در اندازه خود انتخاب کنیم و بنابراین از بسیاری از مشکلات غیرضروری جلوگیری کنیم. به عنوان مثال ، پوشیدن شلوار بسیار تنگ می تواند باعث دل درد ، ناراحتی در شکم و تولید بیش از حد گاز شود. استفاده مداوم از کمربندها باعث ریفلاکس ، سوزش معده و هضم غذا در معده می شود.

سلامت پوست : برای داشتن پوستی سالم باید اجازه دهیم نفس بکشد. استفاده از پارچه های مصنوعی خیلی نزدیک به پوست می تواند باعث تحریک ، خشکی و سایر مشکلات پوستی شود.

2- برای تشویق ما

برای تشویق ما

احساس آزادی : لباس سبک به ما احساس آزادی می دهد . در حقیقت ، این واقعیت ساده که هیچ لباسی ما را فشرده نمی کند ، آزادی حرکت ما را افزایش می دهد. ما می توانیم با امنیت بیشتری کنار بیاییم زیرا در نهایت به لباس توجه نمی کنیم و همچنین محدودیت و سفت بودن را متوقف می کنیم.

سبک زندگی کم تحرک : پوشیدن لباس سبک و راحت شما را به انجام ورزشهای بیشتر دعوت می کند. مطمئناً اگر لباس سبک باشد ، تمایل بیشتری برای راه رفتن بیشتر داریم. اگر به خرید در شهر برویم ، اگر لباس ما را تنگ نکند و کفش راحت باشد ، روز بهتری خواهیم داشت.

روحیه بهتر : لباس پوشیدن در لباس سبک شخصیت ما را بهبود می بخشد. پوشیدن لباس که ستم و یا اذیت ما می تواند باعث به در می شود خلق و خوی بد و یا ما را یک شخصیت را بیشتر تحریک پذیر.

چند بار برای ما اتفاق افتاده است که ما فقط می خواهیم به خانه برگردیم تا آن لباسی را که به ما فشار می آورد را دربیاوریم؟ چند بار لباس مجبور شده عروسی را خراب کند و مجبور باشد همیشه از آن آگاه باشد. بنابراین ،  سعادت که باعث می شود لباس هایمان را به خوبی انتخاب کنیم مهم است. ملاکی با شخصیت داشته باشید که مبتنی بر مد نباشد. اما مهمتر از همه ، روی سلامتی خود شرط بگذارید. آیا جرات لباس پوشیدن دارید تا خوشبخت شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *