طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

ما می آموزیم که چگونه یک دستورالعمل جالب شیک نوتلا را در نسخه های مختلف تهیه کنیم. مجموعه ای از انواع این کلاسیک وجود دارد که ما آنها را برای آزمایش ارائه می دهیم.

طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

کلمه نوتلا افراد زیادی را که به خاطر این کرم کاکائوی کلاسیک با فندق دیوانه می شوند ، خوشحال می کند. و چه کسی ، که کمتر ، آن را در  کیک ها ، کرپ ها یا کلوچه ها ندیده باشد . اما شما همچنین می توانید یک ترکیب نوتلا تهیه کنید تا میل به یک نوشیدنی شیرین و شکلاتی را برآورده کند.

با ماست ، با شیر ، با یک نوشیدنی گیاهی یا با خامه دستور العمل های زیادی وجود دارد و حتی می توانید یک نسخه سالم را امتحان کنید تا از مزایای مواد تشکیل دهنده آن مانند کاکائو یا فندق بهره مند شوید. ما از شما دعوت می کنیم که به خواندن ادامه دهید تا نحوه انجام آن را در خانه کشف کنید.

همچنین می توانید بخوانید: هر آنچه که شما باید در مورد شکلات باید بدانید

طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

تهیه این دستور العمل کاری کاملاً ساده است. انواع مختلفی وجود دارد ، اما بیشتر آنها به مواد کمی نیاز دارند و زمان کمی دارند. سازگاری و مواد افزودنی برای لمس عطر و طعم متفاوت گزینه های شخصی هستند که می توانند با تمرین بررسی شوند.

یکی از مواردی که نمی توان از آن غافل شد نوتلا است ، اگرچه سایر کرم های کاکائو و فندق موجود در بازار نیز سرو می شوند. امروزه مارک های مختلفی وجود دارد ، حتی با ترکیبات آلی ، لاکتوز کم یا بدون قند. برای تهیه شیک نوتلا می توانید هرکدام را انتخاب کنید.

این برای سازگاری با سایر مواد مخلوط می شود . در پایه ما شیر (کامل یا بدون چربی) پیدا می کنیم ، اگرچه امتحان کردن با نوشیدنی های سبزیجات نیز گزینه خوبی است. بعضی اوقات ، به خصوص در تابستان ، ممکن است یک لرزش خامه ای و خنک تری بخواهید ، بنابراین بستنی خامه ای یا وانیلی اغلب استفاده می شود.

شخصی ترین قسمت برای آخرین بار باقی مانده است ، اما مهم نیست: دادن طعم مورد علاقه به آن. و علاوه بر نوتلا ، مواد دیگری که به خوبی ترکیب می شوند یا بافت متفاوتی به آن می دهند می توانند به لرزش اضافه شوند:

ادویه جات: دارچین ، زنجبیل یا وانیل.
میوه برای تزئین : این قسمت سلیقه ای می باشد.
تزئین : کمی قهوه یا خامه پاشیده برای تزئین.
دارچین برای افزودن به اسموتی نوتلا.
دارچین یکی از مواد افزودنی است که می تواند به ترکیب نوتلا عطر و طعم اضافه کند.

همچنین می توانید بخوانید: راهنما برای نحوه انتخاب بهترین شکلات چگونه بهترین شکلات انتخاب کنیم

دستور تهیه شیک نوتلا با بستنی

دستور تهیه شیک نوتلا با بستنی

برای تهیه 2 وعده از این نوع شیشه شیر (که در اسپانیایی می توان آن را “batido” ، “malteada” یا “merengada” نامید) مواد زیر لازم است:

180 گرم نوتلا (یا پخش کاکائو و فندق دیگر) 
200 میلی لیتر شیر 
150 میلی لیتر بستنی وانیلی.
در صورت تمایل ، می توان آن را با 2 پیمانه بستنی وانیلی تزئین کرد.
تمام مواد را درون غذاساز یا مخلوط کن بریزید . مخلوط کنید تا کاملاً یکپارچه و با قوام خامه ای ترکیب شود. در یک لیوان یا لیوان بلند سرو کنید و در پایان ، درست قبل از نوشیدن ، بستنی را اضافه کنید.

طرز تهیه شیک نوتلا بدون بستنی

طرز تهیه شیک نوتلا بدون بستنی

این فرمول کلاسیک برای اسموتی است که با شیر درست می شود. برای تهیه این بستنی از بستنی استفاده نمی شود ، بنابراین نتیجه کار کمی سبک تر از محصول قبلی است. علاوه بر این ، به شما امکان می دهد نسخه سرد همراه با تکه های یخ یا یک ماده آماده سازی گرم ، ایده آل برای روزهای سرد یا بارانی داشته باشید.

270 میلی لیتر شیر کامل گاو مورد نیاز است . این عطر و طعم و بافت بسیار بیشتری نسبت به بدون چربی دارد. همچنین تهیه آن با هر نوشیدنی دیگری که انتخاب کنید ، اعم از سویا ، بلغور جو دوسر ، بادام یا نارگیل امکان پذیر است.
80 گرم یا حدود 3 قاشق غذاخوری از کرم فندق و کاکائو مورد علاقه خود را.
خامه فرم گرفته به عنوان روکش .
تکه های یخ اختیاری.
شیر و نوتلا را درون غذاساز بریزید. ترجیح داده می شود که آنها در دمای اتاق باشند ، زیرا از این طریق بسیار بهتر با یکدیگر مخلوط می شوند . اگر لازم باشد آن را خنک کنید ، از مکعب یخ استفاده می شود. با حداکثر سرعت آن را بزنید تا یکدست شود. در یک لیوان بلند سرو کنید و روی آن را با خامه فرم گرفته تزئین کنید.

آیا دستورالعمل سالم وجود دارد؟
تقریباً هر دستورالعمل ممکن برای تهیه این نوشیدنی ایده آل است تا هر از چند گاهی خود را سرگرم کنید. کرم های کاکائوی تجاری معمولاً حاوی مقادیر زیادی قند و حتی چربی های گیاهی غیر قابل توصیه هستند . به همین دلیل ، ترجیح داده می شود نسخه سالم تری از این لرزش انتخاب شود.

برای انجام این کار ، باید کمی بیشتر وقت خود را صرف تهیه کاکائو و فندق کنید که در خانه پخش می شود. اما فقط کمی وقف بیشتر کافی است و شما می توانید برای چند روز بیشتر در دسترس باشید.

همانند سایر دستور العمل ها ، یک غذاساز یا همزن لازم است. مراحل دنبال کردن برای یک بخش به شرح زیر است:

200 میلی لیتر شیر کامل یا نوشیدنی گیاهی شیرین نشده را در مخلوط کن بریزید.
1 قاشق غذاخوری  (حدود 30 گرم) نوتلا خانگی سالم اضافه کنید.
2 تکه یخ اضافه کنید و همه چیز را خرد کنید. باید خوب ترکیب شود و کف روی سطح آن ظاهر شود.
در یک لیوان سرو کنید و با دارچین یا پودر کاکائو تزئین کنید.

استفاده کلاسیک از کرم نوتلا به پخش شدن اشاره دارد ، اما شما می توانید با آن ترکیب های خوشمزه ای تهیه کنید.

نوشیدنی انرژی زا برای صبح ها
برخی از محبوب ترین دستورالعمل ها انواع اسموتی ها هستند. اینها روش معتبر دیگری برای وارد کردن غذا در زندگی روزمره ما مانند میوه ها ، آجیل ها یا شیر است.

فندق و کاکائو در این اسموتی نوتلا غذاهای کامل و دارای خواص سلامتی مفید. به همین دلیل ، در صورت استفاده از مواد مناسب و کنترل کیفیت و کمیت افزوده ، نوشیدن آنها در حالت مستی گزینه سالم دیگری است.

بین این دو مقدار کافی پروتئین ، ویتامین ، مواد معدنی ، فیبر و سایر عناصر غذایی گیاهی فراهم می کند. با تشکر از آنها و ، همانطور که مطالعات فوق اشاره کرد ، یک اثر آنتی اکسیدانی و ضد التهابی وجود دارد. به همین ترتیب ، آنها به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی و متابولیکی کمک می کنند.

بخاطر داشته باشید که اگرچه حاوی مواد قندی و چربی از منابع خوب است ، اما همچنان نوشیدنی انرژی زا است. به همین دلیل ، استفاده از آن برای دانشجویان یا افراد دوره نقاهت ، صبح هنگام صبحانه همراه با صبحانه ، ایده آل است .

11 دنبال این می گردید “طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *