روانشناسی رنگ های لباس درباره شما

روانشناسی رنگ ها درباره شما

روانشناسی رنگ های لباس درباره شما

در این مقاله، ما به شما معنای رنگ در لباس شما نشان می دهیم و این جنبه ساده می تواند در مورد شما بسیار صحبت کند.

معنای رنگهایی که می پوشید، تاثیر بیشتری بر روی زندگی روزمره ما دارد که ممکن است فکر کنید. باور کنید یا نه، هر رنگ و سایه را با احساسات و مفاهیم خاص مرتبط می کند.

روانشناسی رنگ

این زمینه تحقیقاتی را بررسی می کند که چگونه رنگ ما را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از همه، آنها می توانند تصور ما را و حتی احساسات ما را تغییر دهند.

علاوه بر این، رنگ ها توانایی بهبود حافظه و توجه ما را دارند. آنها همچنین تا حد زیادی بر روی ایده ها و تصاویری که در مکان های خاص ما وجود دارد تأثیر می گذارند.

روانشناسی رنگ یک منطقه است که هنوز در حال توسعه است. با این حال، دانستن پس زمینه در مورد معنی رنگ می تواند به شما کمک کند از آنها استفاده کنید.

مهم این است که شما احساس می کنید که کدام رنگ همان اثری که می خواهید هر روز به دست بیاورید را به شما بدهد. به این ترتیب، می توانید تعیین کنید که کدام رنگ برای شما بهتر است.

از رنگها به نفع خود استفاده کنید

رنگ شما پوشیدید اگرچه ممکن است به نظر عجیب و غریب باشد که ما نه تنها به صورت گفتاری ارتباط برقرار می کنیم، بلکه به طور غیر مستقیم با نحوه لباس ما و رنگ هایی که ما انتخاب می کنیم ارتباط برقرار می کنیم بیایید نگاهی به معنی پشت چند رنگ داشته باشیم.

معنی رنگ ها

معنی رنگ ها

رنگ ها احساسات و وضعیت ذهنی شما را تحت تأثیر قرار می دهند . علاوه بر این، آنها همچنین با حافظه خود ارتباط برقرار می کنند، بیدار شدن از احساسات خاص و هدایت آن ها است.

زرد  رنگ آفتاب، نور، شادی، خوش بینی، حکمت، هوش، چابکی ذهنی و موفقیت است.

قرمز  نشان دهنده آتش، هیجان، شور، دلربا، جاذبه، ضبط، و احساسات است.

آسمان آبی نشان دهنده آرامش و سرماخوردگی، پاکیزگی، دوستی، وفاداری، آرامش ذهن و آرامش است. پانسمان در رنگ آبی باعث می شود تا شما احساس اطمینان بیشتری کنید.

سبز نشان دهنده طراوت، آزادی، شفا، امید، سلامتی و صلح است. همه چیز مثبت با سبز و همچنین شادی همراه است . با رنگ سبز، می توانید خودتان پیشرفت کنید، پیشرفت کنید و مثبت تر شوید.

سفید نشان دهنده خلوص، بی گناهی، نور و صلح است. رنگ سفید به شما کمک می کند که هر چیزی که تاریک و نامشخص است و هر چیزی که افسرده است را بلند کند.

رنگ صورتی من یک رنگ دوست داشتنی است و همراه با نادری و زنانه.

خاکستری نشان دهنده استعفای، پیری و محبت است. همچنین ممکن است به موضوع خاکستری یا ظرافت شما یادآوری کند.

طلا نشان دهنده ، زرق و برق، روشنایی، حکمت و لوکس.

نقره نشان دهنده اشراف، تمایز و پول است.

نارنجی نشان دهنده ثبات، تولد، توسعه، گسترش و آرامش است. علاوه بر این، شما می توانید آن را با بهار و طبیعت مرتبط کنید. نارنجی رنگ انرژی خالص است .

بنفش بازتابی از تغییرات، نوسازی، معنویت، مدیتیشن و تمرکز است. رنگ بنفش رنگی است که انرژی منفی را به چیزی مثبت تبدیل می کند.

سیاه نشان دهنده وسوسه، قدرت، لوکس، نیرو، رمز و راز، غم و اندوه است. سیاه همیشه یک رنگ منفی نیست. این نیز یک رنگ شگفت انگیز برای لباس و ترکیب با هر رنگ دیگر.

قهوه ای نشان دهنده ی تنبل، تنبل، زشتی است. اگر چه معنی آن ممکن نیست خیلی خوب باشد، رنگ قهوه ای رنگی است که حضور زیادی در اطراف ما دارد و می تواند با بسیاری از چیزها مرتبط باشد.

همچنین می توانید بخوانید: چند اشتباه رایج در مد در انتخاب لباس

قدرت رنگ

علاوه بر این، رنگ نیز بر تصمیم گیری های رایج و ساده ما تاثیر می گذارد. از زمان تولد، ما همه رنگ مورد علاقه داریم. تقریبا همه چیز در رنگ های مختلف می آید. این یک مزیت بزرگ است!

همچنین در نظر داشته باشید که رنگ دلخواه شما همیشه رنگی نیست که برای هر جسم داده شده انتخاب کنید و  باید آگاه باشید که همیشه با همه چیز خوب نمیشود.

معنی رنگ

زمینه برای تفسیر و انتخاب رنگها مهم است. تصور کنید یک کاندیدای قانون را با کت و شلوار سبز فلورسنت ببینید. هیچ معنایی ندارد با این حال، ما همیشه می توانید سعی کنید نوآوری و آزمایش با ترکیب رنگ های شگفت انگیز و جسورانه.

ترکیب رنگها با توجه به ترجیحات خود، اما حفظ هماهنگی رنگ در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال، قهوه ای، طلا، زرد و نارنجی، پاییز را نشان می دهند. با این حال، قهوه ای همراه با خاکستری و سیاه و سفید بسیار محافظه کارانه و نه بسیار واضح می شود.

رنگهایی هستند که مقاومتر از کثیف شدن هستند، دیگران برای گرما مناسب هستند، و دیگران که کامل نیستند، نمیخواهند متوجه شوند.

توجه داشته باشید این ایده ها درک شما را بهبود می بخشد. با استفاده از روانشناسی رنگ ، به تأکید بر آنچه که می خواهید بگویید و معنای مرتبط با رنگ را تأیید کنید، کمک می کند. مهم است که تعیین تصویری که می خواهید انتقال دهید، مهمتر از همه اگر شما یک کسب و کار دارید. بنابراین، با کمک یک طراح حرفه ای که این مفاهیم را بسیار خوب می داند، می توانند به شما در ارائه کسب و کار شما به نحوی که می خواهید کمک کنند. با رنگ، شما می توانید چیزی واقعا فوق العاده به دست آوردن. شاید شما باید یک تجزیه و تحلیل اولیه برای رسیدن به هدف که می خواهید انجام دهید.

3 دنبال این می گردید “روانشناسی رنگ های لباس درباره شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.