رنگ های شلوار جین هایی که باید در کمد خود داشته باشید

رنگ های شلوار جین هایی که باید در کمد خود داشته باشید

رنگ های شلوار جین هایی که باید در کمد خود داشته باشید

اگر می خواهید در هر موقعیتی موفق شوید ، مهم این است که شما رنگ های اصلی شلوار جین را که باید در کمد خود داشته باشید. بنابراین می توانید شلوار متناسب خود را انتخاب کنید.

رنگ های شلوار جین هایی که باید در کمد خود داشته باشید

اگرچه این جزئیاتی است که بسیاری از افراد به آن اهمیت نمی دهند ، اما شلوار جین با توجه به سبک و البته تناژ آنها می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. با این رنگ های اصلی شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید ، همیشه برای هر لحظه یک لباس خواهید داشت.

پوشیدن شلوار جین پریشان همان شلوار جین تیره نیست. مانند بسیاری از لباس های دیگر ، این شلوارها نیز بسته به ویژگی هایشان با شرایط مختلف سازگار می شوند .

اگرچه همه ما قبول داریم که عملکرد فوق العاده ای دارند و ترکیبات زیادی را امکان پذیر می کنند ، اما این درست است که ما باید اختیار داشته باشیم. اما این همه ماجرا نیست: توصیه می شود تنوع خاصی نیز داشته باشید. برای آن ، ما این لیست از رنگ های اصلی شلوار جین را که باید در کمد خود داشته باشید ، ارائه می دهیم.

رنگ های اصلی شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید

همچنین می توانید بخوانید: کدام دستبند وگردنبند را با لباس ست کنید

1- شلوار جین فرسوده یا شسته شده

شلوار جین پریشان آنهایی هستند که قطعاتی از سایه روشن تر از سایز اصلی دارند . جلوه مورد نظر دقیقاً مربوط به لباسی است که به دلیل شستشو رنگ خود را از دست داده است.

بهترین وجه این شلوارهای جین وقتی دیده می شوند که برای لباس های گاه به گاه با لباس های گاه به گاه ست شوند . با این حال ، این روند دهه 90 همچنین با کفش های بلند نشان می دهد ، همانطور که در شرایط کمی رسمی تر است.

2- شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی
شلوار جین مشکی

بدون شک ، آنها گرافیکی – یا نساجی ، به جای – توصیف تطبیق پذیری هستند. می توانید آنها را با بلوزها ، کت ها و کفش های بی شماری ترکیب کنید. آنها هم برای شب و هم برای کار یا روزهای مطالعه مناسب هستند . علاوه بر این ، آنها رقم زیادی را دوست دارند. آیا می توانید چیزی بیشتر بخواهید؟

به لطف تناژ آنها ، آنها همچنین بسیار متنوع هستند و ما می توانیم آنها را با تمام رنگ ها یا پارچه های مورد نظر خود ترکیب کنیم. حد در تصور ماست.

3- ترکیبی

آیا در مورد وصله کاری شنیده اید ؟ این یک تکنیک است که از ترکیب پارچه هایی با رنگ ، مواد و بافت های مختلف برای اصلاح دیگری یا به طور مستقیم ، ایجاد یک روش جدید تشکیل شده است.

سبکی است که امروزه بسیار مد شده است . در حالی که بسیاری ممکن است استدلال کنند که آیا واقعاً یکی از اصلی ترین رنگ های شلوار جین است که باید در کمد خود داشته باشید ، واقعیت این است که اگر شما یکی از افرادی باشید که از روندها پیروی می کنید این درست است.

سبک های مختلفی وجود دارد. با این حال ، آنها محدودیت های منطقی در مورد استفاده از آنها در شرایط مختلف دارند. آنها مخصوص لباس های گاه به گاه و شیک هستند . علاوه بر این ، می توان آنها را محکم به بدن یا شل تر استفاده کرد. همه چیز به طعم حامل جسورانه آن بستگی دارد.

4- سفید

اگر رنگ سیاه را در این لیست بگنجانیم ، نمی توانیم رنگ سفید را کنار بگذاریم. این یک گزینه بسیار موضعی دیگر است. شلوار جین سفید نیز مانند سایر افراد موجود در این فهرست چند منظوره است .

به عنوان مثال ، شما می توانید شلوار جین سفید تنگ را برای یک ظاهر روزمره بپوشید . اینها ، یا حتی آنهایی که شکسته اند ، با کمربند زیبایی عالی به نظر می رسند. از طرف دیگر ، اگر برنامه ها مناسبت رسمی تری داشته باشند ، می توانید شلوار استرچ یا آکسفورد انتخاب کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

5- صاف

شلوار جین کلاسیک آبی یا ساده همچنان گزینه مورد علاقه بسیاری خواهد بود ، حتی اگر روندها یا سالها چیز دیگری را نشان دهد. ما می توانیم توضیحات مختلفی برای این گزاره بیابیم.

اولین مورد این است که ، همانطور که با چشم غیر مسلح دیده می شود ، زیبا هستند. دلیل دیگر ، مهمتر از آن ، سازگاری آنها با هر شرایطی نیست . اگر یکی از کیفیت خوب و هزینه قابل توجهی بخریم ، این جنبه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

سرانجام ، ما نمی توانیم ذکر کنیم که آنها با همه ترکیب می شوند. حتی می توانیم بدون کاستن از ظرافت ، از آنها با کاپشن های مشابه استفاده کنیم . آیا این یک لباس ضروری نیست؟

انواع شلوار جین که نمی توانید هر دو را از دست بدهید

برخلاف گذشته ، وقتی شلوار جین کاملاً یکسان بود ، امروزه سبک های زیادی وجود دارد.

مزیت اصلی این تنوع این است که هر شخص با توجه به ترجیحات خود می تواند خود را انتخاب کند. خصوصیات بدنی  آنها و البته بقیه لباس هایی که قرار است استفاده کنند نیز در این امر تأثیرگذار خواهد بود .

امروزه از بین پر استفاده ترین ها ، مدل های زیر را می یابیم:

لوله یا سیگار

از هم پاشیده

دور کمر بالا

افزایش کم

شلوار جین مروارید

آکسفورد

گشاد

چاپ

دنیای مد میلیون ها فرصت برای پوشش سلیقه ها و ادعاهای هر فرد فراهم می کند. حقیقت و انکارناپذیر این است که ، اگر رنگ های اصلی شلوار جین را داشته باشید ، انتخاب هر روز بسیار راحت تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *