رنگ قرمز شما را جذاب تر می کند

رنگ قرمز شما را جذاب تر می کند

رنگ قرمز شما را جذاب تر می کند

قرمز با قدرت ، عمل ، نشاط ، جاه طلبی و اشتیاق همراه است. در این مقاله اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر به شما بگوییم رنگ قرمز باعث جذابیت شما می شود چه می گویید؟ باور کردن کمی سخت به نظر می رسد ، درست است؟ با این حال ، بسیاری از مطالعات نشان داده اند که  رنگ قرمز علاقه بصری را در اطرافیان بیدار می کند.

روشهای مختلف زیادی وجود دارد که ما سعی می کنیم خودمان را خوب جلوه دهیم. از چیزهای اساسی مانند یک رژیم غذایی خوب و ورزش کردن ، انتخاب لباس مناسب ،  اغلب با آنچه اتفاق می افتد محدود و یا مشخص از آنچه که اتفاق می افتد امروزه است.

طرز تهیه لباس شخصی در مورد شخصیت ، علایق و اهداف آنها چیزهای زیادی می گوید. طرز تهیه لباس کمی شبیه به کارت ویزیت است و قادر به تسلط بر هر نوع برداشت اول است. به عبارت دیگر ، مانند شکل دیگری از زبان است .

بنابراین ، چه عواملی باعث این واکنش می شود؟

همچنین می توانید بخوانید: روانشناسی رنگ های لباس درباره شما

قرمز شما را جذاب تر می کند

رنگ قرمز شما را جذاب تر می کند

تأثیر رنگ قرمز بر جذابیت بین افراد ، همانطور که ممکن است باور داشته باشید ، رفتار آموخته ای نیست . این مسئله از طبیعی و غریزی بیشتر ناشی می شود ، همانطور که در سال 2008 در دانشگاه روچستر ایالات متحده آمریکا نشان داده شد.

طبق اطلاعاتی که آنها جمع آوری کرده اند ، تأثیر رنگ قرمز بخشی از طبیعت حیوانات ما را نشان می دهد ، زیرا سایر گونه ها و همچنین انسان ها همان رفتارها را نشان می دهند. شامپانزه های زن و بابون هر دو از طریق رنگ قرمز گونه های خود نر را جذب می کنند.

روانشناس اندرو الیوت ، محقق دانشگاه روچستر ، در اولین مطالعه خود در سال 2008 ، رفتار مردان را هنگام انتخاب عکس از زنان با خصوصیات بدنی مشابه ، مورد تحلیل قرار داد . با این حال ، برخی از آنها به رنگ قرمز و برخی دیگر به رنگ آبی قرار گرفتند. از این طریق او می تواند کمترین توجه را به کدام رنگ نشان دهد.

نتایج نشان داد که اگرچه زنان از نظر جسمی مشابه بودند ، اکثر آقایان برای کسانی که با رنگ قرمز رنگ بودند ، پسند می کردند.

با مشاهده این نتایج ، همان محقق در سال 2010 مطالعه خود را ادامه داد ، اما این بار او به زنان شرکت کننده توجه کرد. این برای یافتن اینکه آیا همین تأثیر در زنان تولید شده است یا خیر. او به آنها مردان یا پیراهن آبی یا قرمز را نشان داد.

وی از این تحقیق جدید نتیجه گرفت که  زنان در تی شرتهای قرمز بیشتر از رنگهای آبی جذب مردان می شوند  ، همانطور که در ژورنال روانشناسی تجربی بیان شده است.

نماد رنگ قرمز

نماد رنگ قرمز

شخصیت قابل توجه توجه آن قرمز را به رنگی از احساسات و موقعیت های پر شدت تبدیل می کند. به نظر می رسد این امر کاملاً جهانی درک شده است ، به این معنی که پتانسیل نمادگرایی آن تقریباً بی حد است.

ارتباطات زیادی با این رنگ وجود دارد ، مانند شور ، احساسات. به همین دلیل است که موضوع عشق همیشه با این رنگ همراه است ، مانند دادن گل رز قرمز ، قلب قرمز یا سایر هدایای پیچیده شده به رنگ قرمز.

اگر خجالتی هستید ، توصیه نمی کنیم از این رنگ برای توجه بیشتر به خودتان استفاده کنید. احتمالاً در نهایت ناراحتی و ناامنی خود را بدتر خواهید کرد.

قرمز همچنین با قدرت و موفقیت همراه است . در حقیقت ، این ارتباط خاص در زنانی که مردانی که لباس قرمز پوشیده اند مشاهده می شود.

مطالعات نشان داده است که رنگ قرمز نشان دهنده توانایی ، فرصت ها ، ایده های نوآورانه و تحقق اهداف بیشتر برای زنان است.

در پایان ، با وجود منشأ غریزی این تأثیرات ، یادآوری این نکته ضروری است که این نمادگرایی بسیار متناسب با شرایط می تواند انجام شود. با  مدیریت این کدهای ارتباطی ، همه ما می توانیم اجتماعی تر شویم.

1 دنبال این می گردید “رنگ قرمز شما را جذاب تر می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *