اتو کردن لباس و مزایا و معایب آن

اتو کردن لباس و مزایا و معایب آن

اتو کردن لباس و مزایا و معایب آن

اتو کردن یا اتو نکردن لباس ؟ قبل از منفی قاطع ، شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم تا از مزایا و معایب انجام آن با لباس های خود و خانواده مطلع شوید.

اتو کردن لباس و مزایا و معایب آن

اگر فکر می کنید اتو کردن لباس هیچ فایده ای ندارد و فقط اتلاف وقت است ، ما قصد داریم شما را غافلگیر کنیم. واقعیت این است که مزایا و معایبی وجود دارد که در طول مقاله بررسی خواهیم کرد.

ما می فهمیم (و حتی می توانیم توافق کنیم) که اتو کردن می تواند یکی از دست و پاگیرترین ، خسته کننده ترین و بی معنی ترین کارهای خانه باشد. تا زمانی که لباس تمیز باشد ، ما می توانیم بدون مشکل چین و چروک زندگی کنیم .

با این حال ، این فقط یک مسئله زیبایی شناختی نیست که ما را به پوشیدن لباسهای بی عیب و نقص ترغیب می کند ، بلکه یک مسئله کاملاً بهداشتی در پشت اتو کشیدن وجود دارد. از این نظر ، عمل اتو کردن لباس به دلایل بهداشتی بوجود می آید.

هدف از استفاده از گرما برای پوشاک برای از بین بردن شپش مسئول حصبه ، تب عود همه گیر و تب خندق از لباس است . سه بیماری که مردم جهان را ویران می کرد.

مزایای اتو کردن لباس ها

مزایای اتو کردن لباس ها
مزایای اتو کردن لباس ها

همانطور که قبلاً پیشرفت کردیم ، اتو کردن لباس فواید زیادی دارد که از زیبایی تا لباسهای مربوط به سلامتی را شامل می شود. شاید ما بتوانیم با برخی از آنها شما را متقاعد کنیم که در برنامه هفتگی شما جایی برای کباب کردن ایجاد کند.

1- حضور خوب

تقریباً مطمئن هستیم که وقتی کسی پیراهن چروکیده ای به پا می کند ، متوجه آن می شوید ، در حالی که اگر اتو شود ، آن مورد توجه نخواهد بود. چرا خواهد بود؟ زیرا ما در جامعه ای هستیم که یک لباس اتو شده عادی است و چین و چروک آن به خوبی دیده نمی شود و به سرعت تشخیص داده می شود.

ظرافت و ظاهر خوب نیز با پوشیدن لباسهای اتو کشیده منتقل می شود. این به این دلیل است که فرد تصور می کند در همه جنبه های زندگی خود نظم و نظافت دارد ، همانطور که در نحوه لباس پوشیدن خود را نشان می دهد.

2- آسایش
با اتو کردن لباس ، چین هایی را که به پوست شما می مالد و شما را آزار می دهد ، از بین می برید . وقتی لباس با اتو کشیده می شود ، لباس ها بهتر جا می شوند و احساس راحتی بیشتری می کنند.

3- دوام
وقتی تصمیم به اتو کردن یک لباس داریم ، عمر مفید آن را بیشتر می کنیم . اگر شستشو آن کمی کوچک می شود ، با استفاده از اتو می توانید دوباره آن را کشیده و از کوچک شدن آن جلوگیری کنید.

از طرف دیگر ، پس از صرف وقت برای اتو کردن لباس های خود ، می خواهید لباس های آنها در شرایط خوبی نگهداری شود ، بنابراین در نگهداری آنها دقت بیشتری خواهید کرد. چه آن را آویزان کنید و چه آن را تا کنید ، مطمئناً این کار را با نهایت احتیاط انجام خواهید داد تا برای مدت طولانی تری حفظ شود.

4- سلامتی
با استفاده از گرما به لباس با استفاده از آهن شما کمک می کند تا از بین بردن میکروب ها است که می تواند برای سلامتی مضر باشد . بسیاری از این میکروارگانیسم ها هنگام شستشو زنده مانده و روی لباس می مانند. اگر از برنامه های شستشو با آب سرد استفاده می کنید ، این شدت می یابد.

5- ضد رطوبت
گرمای ساطع شده از آهن آثاری از رطوبت را که در اثر لمس به راحتی احساس نمی شوند ، از بین می برد. به همین دلیل لباس های شما فاقد کپک و قارچ خواهد بود.

6- آرامش
می توانید با استفاده از این لحظه اتو تماشای آن سریال یا فیلمی را که شروع کرده اید به پایان برسانید و به دلیل کمبود وقت هنوز کار را تمام نمی کنید.

معایب
بعد از مزایای زیاد اتو کردن لباس ها ، یافتن اتو یک فعالیت ضد تولید دشوار است. با این حال ، در اینجا برخی از موارد منفی وجود دارد .

1- فضا
برای اینکه بتوانید خود را وقف اتو کنید ، به فضای کافی احتیاج دارید . مراکز اتو یا تخته های اتو مکان مهمی در خانه اشغال می کنند.

چه از نوع چین خورده باشد و چه در یک موقعیت ثابت ، شما باید سایتی را برای فعالیت اختصاص دهید. اگر مکان مناسبی نداشته باشید ، مطمئناً اتو روی میز یا تخت را اتو می کنید و خطر تصادف یا آسیب رساندن به لباس را خواهید داشت.

2- هزینه ها
اگر به خرید یک مرکز اتو فکر می کنید ، ممکن است از هزینه آن تعجب کنید. اگرچه آنها بسیار راحت هستند زیرا شما می توانید نه تنها اتو ، بلکه لباسهایی را که باید بررسی کنید و عناصری مانند بخار شکن یا صاف کننده را در آن ذخیره کنید ، باید مبلغ کافی را برای خرید آنها اختصاص دهید .

3- صفحات
بشقاب های متنوعی در بازار وجود دارد و معمول است که شما نمی دانید کدام یک را بخرید. اگرچه هر یک از آنها عملکردهای خاصی را برآورده می کنند ، اما بارها یکی را انتخاب می کنیم که فکر می کنیم نیازهای ما را برآورده می کند ، اما در پایان متوجه می شویم که هر بار نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

به عنوان مثال اتوهای بخار عمودی گران ترند و چین و چروک انواع پارچه ها را برطرف نمی کنند ، در حالی که اتو های سنتی از نظر ایمنی زیاد نیستند و مدت زیادی طول می کشد تا خنک شوند ، بنابراین می توانند باعث سوختگی شوند.

اتو کشیدن لباس یک انتخاب شخصی است
اگر قرار است اتو لباس خود را اتو کنید ، به یاد داشته باشید که مخصوصاً روتختی و روکش را در آن قرار دهید. به این ترتیب میکروارگانیسم هایی را که ممکن است روی ملحفه شما باقی بمانند و با پوست تماس بگیرند از بین خواهید برد .

اگر آن را در حد متعادل قرار دهیم ، فکر می کنیم چند ساعت در هفته وقت برای اتو کشیدن ارزش دارد. علاوه بر پوشیدن لباس های مرتب و بهداشتی ، سلامتی خود را نیز به خوبی انجام خواهید داد.

همچنین می توانید بخوانید:ویژگی رنگ ها که بر احساسات و تصمیمات شما تأثیر می گذارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *