گیاه خوار بودن آیا برای سلامتی ما مفید است

گیاه خوار بودن آیا برای سلامتی ما مفید است

پنج دلیل گیاهخوار بودن

تمام وقت ما به دنبال گزینه های سالم تر هستیم. این می تواند ما را به فکر انتخاب های جدی در سبک زندگی سوق دهد . یکی از این تغییرات می تواند ترک غذا از حیوانات و تنظیم رژیم غذایی ما فقط بر اساس سبزیجات باشد ، یعنی گیاه خواری.

آیا آن را در نظر گرفته اید؟ اگر مطمئن نیستید که چرا باید گیاه خوار باشید ، در اینجا چند دلیل خوب آورده شده است. بیشترین چیزی که مهم است به خاطر داشته باشید این است که آن یک شیوه زندگی فقط به عنوان به عنوان دیگر معتبر است.

همچنین می توانید بخوانید: موهای زیبا با مصرف این 12 نوع میوه و سبزیجات

1- خطر ابتلا به انواع بیماری ها را کاهش می دهید

آیا خانواده شما سابقه بیماری قلبی یا دیابت دارند؟ در این صورت شما باید بدانید که بودن گیاهی کمک خواهد کرد به حفظ سلامت به طرق مختلف:

کلسترول خون را کاهش می دهد.

از بین بردن وجود بیماری های قلبی.

فشار خون را کاهش می دهد و خطر ابتلا به فشار خون بالا .

پیشرفت دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

این اثر به دلیل این واقعیت است که رژیم های غذایی معمول ، به میزان کم و بیش ، شامل چربی اشباع و کلسترول به مقدار زیاد هستند. با این حال ، رژیم های گیاهی باعث افزایش مصرف فیبرهای غذایی ، پتاسیم ، ویتامین ها ، فلاونوئیدها و انواع مختلف ویتامین ها می شوند.

فقط به یاد داشته باشید که برای واقعی بودن این تأثیرات ، غذایی که می خورید باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و فاقد غذاهای سرخ شده و مواد شیمیایی باشد. این به معنای مصرف محصولاتی است که حتی الامکان طبیعی هستند تا منجمد.

2- می توانید خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان را کاهش دهید

دلیل دیگر گیاه خواری این است که راهی برای تلاش برای محافظت از خود در برابر سرطان است . برخی از این عوامل محیطی که باعث ظهور این بیماری مخوف می شوند می توانند رژیم غذایی ، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، چاقی و کمبود ورزش باشند.

مطالعه خارج بین سالهای 1970 و 1980 نشان داد که یک رابطه مستقیم بین کاهش خطر ابتلا به سرطان و مصرف وجود دارد رژیم غذایی گیاهی . از جمله انواع سرطانی که می توان از آن جلوگیری کرد ، مواردی است که تحت تأثیر قرار می گیرند:

روده بزرگ

ریه ها

سینه ها

مغز

پوست

3- کاهش وزن خواهید داشت

کاهش وزن خواهید داشت

گیاه خوار بودن به کاهش وزن نیز کمک می کند ، اگر این یکی از دعواهای مداوم شما باشد خبر خوبی است. این در تحقیقی انجام شد تا ببیند آیا رژیم گیاهخواری واقعاً به کاهش پوند کمک می کند یا خیر.

بهترین قسمت این است که شما تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت خواهید کرد. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که رژیم گیاهخواری شما شامل تمام مواد مغذی لازم است. برای شما معمول است که هنگام شروع این نوع تغییرات فقط روی چند گروه غذایی تمرکز کنید.

در حالت ایده آل ، شما باید کمی تحقیق کنید تا مواد مغذی ارائه شده توسط هر گروه یا نوع سبزیجات و میوه ها را درک کنید. سپس منوی خود را با ترکیبات صحیح کنار هم قرار دهید. اگر این امکان را دارید ، سعی کنید از یک متخصص تغذیه برای تعیین میزان ، وعده ها و مواد مغذی مورد نیاز در هر وعده غذایی کمک بگیرید.

4- شما عمر طولانی تر و بهتری خواهید داشت

از آنجا که گیاهخوار هستید مواد مغذی طبیعی برای شما فراهم می کند ، سیستم ایمنی بدن شما تقویت می شود . این بدان معنی است که شما می توانید زندگی طولانی تر و با کیفیت تری داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که رژیم غذایی تنها عامل تأثیرگذار نیست . همچنین باید زندگی سالمی داشته باشید که شامل موارد زیر است:

اگر سیگار می کشید سیگار نکشید یا آن را ترک کنید.

تا حد ممکن الکل کم بنوشید.

ورزش مداوم داشته باشید.

5- رژیم غذایی متنوعی خواهید داشت

آخرین دلیل گیاه خواری این است که خود را مجبور به خوردن غذا با روشی کمتر خسته کننده می کنید . این منطقی است اگر در نظر بگیرید که تعداد زیادی گزینه برای بازی خواهید داشت. به جای اینکه برای یک قطعه گوشت و دو سبزی حل و فصل کنید ، باید تدبیر بیشتری داشته باشید.

هیچ وقت متوجه نخواهید شد که محصولات جالبی وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، از ادویه جات عجیب و غریب گرفته تا میوه ها و سبزیجات جدید .

منتظر هستید که این رژیم جدید را امتحان کنید؟ اگر در آخر دوست ندارید گیاه خوار باشید ، همیشه می توانید به یک رژیم غذایی همه چیز خوار برگردید .

4 دنبال این می گردید “گیاه خوار بودن آیا برای سلامتی ما مفید است
  1. من برای خواندن مقالات هر روز از برخی سایت ها بازدید می کنم ، اما این وبلاگ محتوای مبتنی بر ویژگی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.