چهل و شش دلیل که شما باید آب بیشتری بنوشید

46 دلیل شما باید آب بیشتری بنوشید

46 دلیل شما باید آب بیشتری بنوشید

 همانطور که کمبود آب می تواند باعث کمبود آب شود ، فشار خون بالا (آب اضافی) باعث کمبود سدیم می شود. مصرف بیش از حد مایعات به صورت اجباری با نام potomania شناخته می شود.

اگرچه بسیاری از غذاها به طور طبیعی سرشار از آب هستند ، که به دریافت روزانه مورد نیاز ما کمک می کند ، اما اکثر این غذاها حاوی مواد نگهدارنده ، مواد افزودنی و غیره هستند که باعث می شود آنها نسبت به غذاهای “کاملاً طبیعی” از نظر آب غنی تر باشند. بنابراین لازم است هر روز آب بیشتری بنوشید.

چرا باید آب بیشتری بنوشید

ما می توانیم روزهای بسیاری ، حتی بیشتر از یک هفته ، بدون غذا تحمل کنیم. با این حال ، بدون آب ، ما در طی یک یا دو روز یک علت گمشده هستیم.  در این مقاله ، 46 دلیل برای نوشیدن آب بیشتر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

بدون آب ، زندگی وجود ندارد.

کمبود مقایسه ای آب ابتدا سرکوب شده و سرانجام برخی از جنبه های بدن ما را می کشد.

آب  منبع اصلی انرژی بدن است.

این ماده انرژی الکتریکی و مغناطیسی را در سلولهای بدن ایجاد می کند که  انرژی لازم برای زندگی را فراهم می کند.

آب یک ماده چسبنده در ساختار سلول است.

این  مانع از آسیب در DNA. علاوه بر این ، مکانیسم های تعمیر را کارآمد تر می کند. در نتیجه DNA غیر طبیعی کمتری وجود دارد.

بدن  برای انتقال کلیه مواد  در بدن از آب استفاده می کند.

آب  باعث افزایش اثر گلبول های قرمز  در جمع آوری اکسیژن از ریه ها می شود.

وقتی آب به سلول رسید ،  اکسیژن سلولی آن را تأمین می کند. همچنین ، گازهای باقیمانده را به ریه ها می کشد تا آزاد شود.

این یک  عامل اصلی در حل همه مواد غذایی ، ویتامین ها و مواد معدنی است.  یعنی بدن از آن برای کمک به تجزیه مواد غذایی در ذرات کوچک و در نهایت سوخت و ساز و هضم آنها استفاده می کند.

آب از انرژی و ذرات غذاهایی که قادر به تأمین این انرژی در بدن  در هنگام هضم هستند ، انرژی می بخشد. به همین دلیل است که غذا برای بدن بدون آب کاملاً کالری ندارد.

آب به افزایش میزان جذب بدن از مواد ضروری در مواد غذایی کمک می کند.

این  کمک می کند تا جلوگیری از گلوکوم.

آب باقیمانده های سمی را از قسمت های مختلف بدن پاک می کند. سپس ، آنها را به  کبد و  کلیه ها منتقل می کند  تا آنها دفع شوند.

این است  بهترین ملین  برای جلوگیری از  یبوست .آب بیشتری بنوشید

آب بطور عمده  تأثیر سیستم ایمنی در مغز استخوان را افزایش می دهد ،  یعنی جایی که سیستم ایمنی بدن تشکیل می شود. این شامل اثربخشی آن در مبارزه با سرطان است.

آب ، تولید خون در مغز استخوان را عادی می كند. بنابراین ،  به جلوگیری از سرطان خون و لنفوم کمک می کند.

آب  برای کارآیی سیستم ایمنی بدن در مناطق مختلف کاملاً حیاتی  است. در نتیجه ، به مبارزه با عفونت ها و مبارزه با سلول های سرطانی کمک می کند.

آب به رقیق شدن خون شما کمک می کند. با گردش خون شما کار می کند تا از تسویه و ایجاد رسوب در جریان خون جلوگیری کند.

آب  گرفتگی قبل از قاعدگی و گرگرفتگی را کاهش می دهد.

آب  احساس بیماری صبحگاهی را در دوران بارداری کاهش می دهد .

این  رقیق خون  و جلوگیری از لخته شدن خون است.

آب  به کاهش خطر حمله قلبی  و آسیب مغزی کمک می کند.

همچنین  از انسداد شریانی در قلب و مغز جلوگیری می کند.

آب  برای تمام عملکردهای مغز ما ، به ویژه برای تفکر ، به ما انرژی و انرژی الکتریکی می دهد  .

این  به طور مستقیم لازم است به نحو احسن ایجاد تمام انتقال دهنده های عصبی،  مانند سروتونین.

آب  برای تولید تمام هورمونهای مغزی از جمله ملاتونین مستقیماً لازم است .

این  می تواند به پیشگیری از ابتلا به اختلال کم توجهی در کودکان و بزرگسالان کمک کند.

آب نه تنها بهره وری کار را افزایش می دهد بلکه  باعث افزایش فاصله توجه شما می شود.

آب بهتر از هر نوشیدنی دیگری در جهان است تا ما را از خواب بیدار کند. علاوه بر این ، عوارض جانبی ندارد.

آب  به کاهش استرس ، اضطراب و افسردگی کمک می کند .

این  بخشی از عملکردهای مغز و بدن است. بنابراین ، ظرفیت شما برای دستیابی به اهداف و اهداف را افزایش می دهد.

آب به کاهش تکانه های اعتیاد آور ،  از جمله کافئین ، الکل و برخی از داروها کمک می کند.

آب با افزایش سن  به جلوگیری از از بین رفتن حافظه کمک می کند . این به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر ، مولتیپل اسکلروزیس ، پارکینسون و بیماری لو گریگ کمک می کند.

آب  به کاهش خستگی کمک می کند.  در نتیجه انرژی جوانی به شما می دهد.

آب  باعث لطافت پوست می  شود.  بنابراین ، به کاهش اثرات پیری کمک می کند.

آب  چشمها را درخشنده تر و درخشان تر می کند.

کم آبی بدن مانع از تولید هورمونهای جنسی می شود. در حقیقت ، این یکی از اصلی ترین دلایل ناتوانی جنسی و از بین رفتن میل جنسی است.

آب آشامیدنی به شما کمک می کند تا بین احساس گرسنگی و تشنگی تفاوت قائل شوید.

در مورد لاغری ، نوشیدن آب بهترین راه برای انجام این کار است. بدون رژیم غذایی آب بیشتری بنوشید و وزن خود را کاهش دهید. همچنین ، وقتی احساس گرسنگی می کنید ، نباید به مقدار زیادی غذا بخورید. در واقع ، شما فقط ممکن است تشنه باشید.

برای خنک کردن بدن (عرق کردن) و گرم کردن آن (سوزاندن کالری) ضروری است.

کم آبی باعث ایجاد رسوبات سمی در فضاهای بافتی ، مفاصل ، کلیه ها ، کبد ، مغز و پوست می شود. آب از این رسوبات خلاص می شود.

آب  روان کننده اصلی در حفره های مشترک است. در نتیجه ، به جلوگیری از آرتروز و کمردرد کمک می کند.

از آب در دیسک های ستون فقرات برای تشکیل “کوسن های آب برای جذب ضربه” استفاده می شود.

در صورت کمبود آب بدن بدن آب کافی برای استفاده ندارد. به همین دلیل ،  باید در طول روز به طور مرتب آب بیشتری بنوشید.

بنابراین این دلایل را در خاطر داشته باشید و هر روز آب بیشتری بنوشید!

همچنین می توانید بخوانید: مزایای نوشیدن آب آشامیدنی که شما شگفت زده می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.