پاک کردن آدامس از لباس با چهار ترفند ساده

پاک کردن آدامس از لباس با چهار ترفند ساده

پاک کردن آدامس از لباس با چهار ترفند ساده

چگونه می توان آن گلوله را از روی لباس خود خارج کرد؟ ناامید نشوید ، ما برخی از تکنیک های شما را ارائه می دهیم که باید آنها را امتحان کنید قبل از اینکه لباس خود را که خیلی دوست دارید کنار بگذارید و کنار بگذارید.

چند بار به آدامس لباس هایتان برخورد کرده اید؟ برای کسانی که از لباس کودکان مراقبت می کنند ، این یک فاجعه واقعی است. با این حال ، همه چیز گم نشده است: ترفندهای خاصی وجود دارد که می توانید برای پاک کردن آدامس از لباس استفاده کنید.

آدامس ، آدامس ، کابوس مادران و پدران است. ما معتقدیم که آینده آن پیراهن یا شلوار محکوم به فنا است .

با این حال ، باید بدانید که چنین نیست. در حالی که موفقیت را نمی توان تضمین کرد ، زیرا بستگی زیادی به پارچه لباس و چسبندگی آدامس دارد ، اما ترفندهای خاصی وجود دارد که می توانید آدامس را از لباس پاک کنید. بعد ، آنها را یکی یکی توضیح می دهیم.

یک قانون کلی این است که آدامس را قبل از اقدام به خارج کردن آن شل کنید. در غیر این صورت ، ما فقط موفق به خراب کردن لباس می شویم ، که مطمئناً در نهایت جهان را از بین خواهیم برد. به تکنیک های زیر توجه داشته باشید ، هرگز نخواهید فهمید که چه زمانی لازم است.

همچنین می توانید بخوانید: موسیقی و مزایای گوشش دادن آن برای سلامتی

1- آدامس را با یخ از روی لباس پاک کنید

آدامس را با یخ از روی لباس پاک کنید

یک روش خوب برای از بین بردن آن یخ زدگی است. کیسه یخ را روی آدامس بمالید و بلافاصله سعی کنید آن را با قاشق بیرون بیاورید. شما باید سریع باشید و قبل از اینکه دوباره گرم شود دوباره عمل کنید ، زیرا دوباره می چسبد. اگر یخ را در دو طرف پارچه قرار دهید ، خیلی بهتر.

گزینه دیگر قرار دادن لباس در یک کیسه پلاستیکی و قرار دادن آن در فریزر است. در صورت انجام این کار سعی کنید آدامس با قسمت دیگری از لباس تماس نداشته باشد تا بیشتر نچسبد. پس از چند ساعت ، آن را با یک عنصر نوک تیز و با احتیاط کامل بردارید.

2- در آب جوش
اگرچه برای لباسهای بسیار ظریف توصیه نمی شود ، اما این روند می تواند برای درمان لباسهای معمولی مفید باشد. شما باید آدامس متصل به پارچه را در آب جوش غوطه ور کنید. در حالی که زیر آب است ، سعی کنید لثه را با چاقو یا کفگیر بردارید .

هنگامی که آن را درست کردید ، هنوز کمی با دندان های مسواک مالش دهید تا بقایای آن پاک شود. سپس ، لباس را در آفتاب آویزان کنید تا خشک شود. در صورت لزوم ، فرآیند را تکرار کنید.

3- استفاده از الکل
حسن این روش این است که در لباسهای ظریف تر کاملاً قابل استفاده است. برای استفاده از لباس از الکل مالشی داروخانه استفاده کنید. نه لکه ای بر جای می گذارد و نه آنها را محو می کند.

روند کار بسیار ساده است: شما باید یک اسفنج یا پارچه را با الکل روی آدامس بمالید. بعد از چند دقیقه با استفاده از چاقو آدامس را بردارید.

همچنین می توانید بخوانید: چهار روش برای پاک کردن روغن از روی لباس

4. با اتو
ممکن است فکر کنید آهن برای از بین بردن آدامس از لباس خطرناک است ، اما در واقع کاملاً مثر است . با استفاده از این مراحل ساده ، شما در از بین بردن آدامس مشکلی نخواهید داشت:

یک تکه مقوا را روی صفحه اتو یا سطح صاف دیگر بگذارید.
آدامس را روی مقوا بگذارید و لباس را پشت آن اتو کنید. دما باید متوسط ​​باشد. در غیر این صورت ، در آخر همه چیز را لمس خواهید کرد و نتیجه فاجعه بار خواهد بود.
هنگامی که نرم شد ، باید تقریباً به خودی خود بیرون بیاید. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد ، صبور باشید و عجله نکنید.

4 دنبال این می گردید “پاک کردن آدامس از لباس با چهار ترفند ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *