نوشیدنی های طبیعی برای خستگی ذهنی شما

نوشیدنی های طبیعی برای خستگی ذهنی

نوشیدنی های طبیعی برای خستگی ذهنی شما

خستگی ذهنی . مواقعی وجود دارد که بیشتر از آن رنج می بریم: کار یا مسئولیت های شخصی ، دوره های استرس یا خستگی ساده ، حالتی را تعیین می کنید که مقابله با آن دشوار است. اگر آبهای طبیعی زیر را در رژیم غذایی خود بگنجانیم چه می شود؟ شما آنها را دوست خواهید داشت!

1- موز و آب عسل

موز و آب عسل

من به چه چیزی احتیاج دارم؟

یک موز رسیده

شیر بدون چربی

دو قاشق غذاخوری عسل

کمی پودر دارچین

تهیه این اسموتی موز بسیار آسان است و همچنین با خستگی ذهنی ما بسیار مؤثر مبارزه خواهد کرد.

موز را به قطعات کوچک برش داده و با شیرآن را مخلوط کنید.

تمام مواد را پردازش کرده و در آخر کمی عسل و کمی دارچین را در بالا اضافه کنید. شما را تازه می کند ، شما را آبرسانی می کند و علاوه بر آن موز و عسل  به عنوان انرژی فوق العاده ای برای بدن ما عمل می کنند. مواد معدنی غنی که ذهن شما را زنده می کند و باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

همچنین می توانید بخوانید: پنج اسموتی همراه با موز و توت فرنگی برای صبحانه

2- هویج و آب سیب

هویج و آب سیب

من به چه چیزی احتیاج دارم؟

یک سیب سبز

یک هویج

یک لیوان آب

چگونه آب میوه طبیعی خود را برای خستگی آماده کنم؟

این آب میوه بسیار خوشمزه است ، آن را دوست خواهید داشت  و چگونه آن را آماده کنیم؟ مناسب است اگر همیشه سیب های سبز خوشمزه را در دست داشته باشید. آنها برای کاهش چربی و کنترل کلسترول مناسب هستند. همراه با هویج ، آنها یک آب طبیعی را احیا می کنند که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. این یک تونیک طبیعی برای بدن ما ، برای پاک کردن سموم از کلیه ها و کبد است

اما علاوه بر این ، ترکیب آن از مواد معدنی و ویتامین ها برای مقابله با خستگی کلاسیک که در آن روزها استرس بالایی داریم بسیار مناسب است. شما فقط باید تمام قطعات میوه و سبزیجات را بشویید و آنها را به قطعات کوچک خرد کنید تا آنها را در مخلوط کن بهتر بگنجانید. یک آب بسیار همگن تهیه کنید و آن را در دمای اتاق یا حتی سرد بنوشید ، این باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

برای نتیجه گیری ، ما می توانیم احیای کننده ترین ، خوشمزه ترین و ایده آل ترین لرزش ها را برای کاهش خستگی ذهنی شما ارائه دهیم.  آنها را امتحان کنید! آنها هرگز شکست نمی خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *