فواید ادویه گرم و چرا باید ادویه های گرم به غذا ها اضافه کنیم

فواید ادویه گرم و چرا باید ادویه های گرم به غذا ها اضافه کنیم

فواید ادویه گرم و چرا باید ادویه های گرم به غذا ها اضافه کنیم

مطالعات مختلف نشان می دهد که کپسایسینوئیدهای موجود در ادویه های گرم می توانند برای سلامتی مفید باشند. ما در این مقاله همه چیز را به شما درباره فواید ادویه گرم می گوییم.

آیا می دانید افزودن مقدار کمی ادویه گرم به وعده های غذایی روزانه می تواند فوایدی برای سلامتی شما داشته باشد؟ در این مقاله ، ما در مورد خواص احتمالی آن و اینکه چگونه می توانید ادویه را در رژیم غذایی خود وارد کنید ، به طوری که برای شما ضرری نداشته باشد ، و همچنین برخی پیشنهادات آشپزی به شما می گوییم.

فواید ادویه گرم برای سلامتی

طبق مقاله ای که در پزشکی پن منتشر شده است ، به دلیل داشتن ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی ، هنگامی که ما غذاهای پرادویه را در مقادیر متوسط ​​مصرف می کنیم برای سلامتی ما مفید خواهد بود . از جمله مزایای احتمالی ما:

طبق مطالعه ای که در Open Heart منتشر شده ، کپسایسین موجود در غذاها باعث بهبود سلامت عروق و متابولیسم می شود و به تن دادن قلب کمک می کند .

آنها گردش عمومی را بهبود می بخشند.

آنها سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهند .

آنها به جلوگیری از دیابت کمک می کنند.

آنها باعث تسکین درد روماتیسمی ، عضلانی ، مفصلی و … می شوند.

آنها با تحریک آب میوه های معده روند هضم را بهبود می بخشند.

آنها بدن را گرم می کنند و با سرماخوردگی ، شلغم و موکوس مانند سینوزیت مقابله می کنند .

آنها به لطف تولید اندورفین و سروتونین ، احساس خوبی ایجاد می کنند.

آنها اثرات تبدیسیا دارند.

نتایج حاصل از تحقیقات نشان داد که capsaicinoids بر چربی بدن کار، کمک به افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه کاهش اضافه وزن.

کاین تیم پترسون تند

همانطور که ما را دیده اند، ادویه جات ترشی جات تند دارای خواص درمانی متعدد، اما در جهت آنها را به نفع و نه علت عوارض جانبی مانند به عنوان مشکلات معده و یا بواسیر، ما باید آنها را در حد اعتدال مصرف می کند. ما همیشه با مقادیر بسیار کم شروع خواهیم کرد و با گذشت زمان ، همیشه به تدریج افزایش خواهیم یافت.

ما مصرف آن را به ویژه در مواقع سرما و رطوبت و یا اینکه از بیماری های ذکر شده در بالا رنج می بریم ، افزایش خواهیم داد .

ما می توانیم آنها را مستقیماً به خورشت ها یا غذاهای گرم یا به طور مستقیم در زمان غذا اضافه کنیم. برای این گزینه دوم بهتر است آنها را در روغن ماکارونی کنید. حتی می توانیم آنها را به دلخواه خود در خانه تهیه کنیم ، حتی آنها را با سیر و سایر ادویه های تازه ترکیب کنیم.

در حال حاضر بسیاری از آشپزها حتی در دستور العمل های شیرین نیز در حال بررسی ادویه به عنوان تقویت کننده طعم هستند . در واقع ، در فروشگاه های محصولات لذیذ می توانیم قبلاً شکلات ها یا مرباهای تند را پیدا کنیم.

چه ادویه ای را انتخاب می کنیم؟

چه ادویه ای را انتخاب می کنیم؟

امروزه طیف گسترده ای از ادویه جات ترشی جات را پیدا می کنیم ، برخی از آنها مشابه هستند:

فلفل.

کاین .

شیلی ، چیلی

زنجبیل.

فلفل سیاه.

به طور کلی ، همه آنها دارای نقاط مشترکی هستند ، به جز -شاید- زنجبیل ، که نکته شیرین تری دارد و برای افزودن به دسرها و نوشیدنی ها ایده آل است.

چند پیشنهاد

خورش های فصلی

خورشت های سبزیجات ، حبوبات و گوشت ادویه را به خوبی اعتراف می کنند ، این امر به هضم غذا و جذب بهتر مواد مغذی آن کمک می کند. می توانید یک خرج غذا به خورشت اضافه کنید و سپس ، در حال حاضر در میز ، هر یک از افراد می توانند در صورت تمایل کمی بیشتر اضافه کنند.

نوشیدنی تند

یک دستورالعمل برای یک نوشیدنی تند وجود دارد که شامل زنجبیل و بسیاری از ادویه های دیگر است ، و این راهی برای ادویه جات ترشی جات و لذت بردن از آن در تمام خانواده است. ما فقط باید یک نوشیدنی را با زنجبیل ، دارچین ، انیسون ستاره ای ، کمی زیره و پوست لیمو یا پرتقال ارگانیک بجوشانیم. این نوشیدنی برای روزهای سرد خوشمزه و ایده آل است ، گرچه می توان آن را در روزهای گرم نیز خنک کرد و نوشید.

سس خردل

خردل ، اگر آن را با کیفیت خوب است، نمک و فلفل است که می تواند سالم باشد و همچنین لمس اصلی به صفحات ما را است. ما می توانیم خردل را با خامه شیر مخلوط کنیم و در نتیجه یک سس گرم شگفت آور برای همراهی با برنج یا گوشت تهیه کنیم.

تند برای سالادها

اگر می خواهیم سالاد سالاد بخوریم ، تا غذای سردی نباشد ، می توانیم چند قطره روغن را با مقداری ادویه جات اضافه کنیم. به این ترتیب ، ما فواید این غذا را متعادل خواهیم کرد.

سالاد میوه ای با زنجبیل

اگر بخواهیم یک صبحانه یا میان وعده سالم و اصلی تهیه کنیم ، سالادی مرکبات یا میوه های مخلوط تهیه می کنیم و زنجبیل رنده شده یا پودر شده ، دارچین و عسل به آن اضافه می کنیم . اجازه می دهیم نیم ساعت استراحت کند و می توانیم آن را بخوریم. این یک ترکیب خوشمزه از طعم ها است.

در نتیجه ، مصرف ادویه جات در حد متوسط ​​می تواند فواید مختلف سلامتی داشته باشد. اگرچه بسیاری از خواص مورد تأیید علمی نیستند ، اما درست است که مطالعات بیشتری در مورد اشاره به مزایای کپسایسینوئیدها انجام می شود.

همچنین می توانید بخوانید: طرز تهیه ماهی کباب شده با سس برنایز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *