طرز تهیه سالاد مرغ با سبزیجات خوشمزه و خوش طعم

طرز تهیه سالاد مرغ با سبزیجات خوشمزه و خوش طعم

طرز تهیه سالاد مرغ با سبزیجات خوشمزه و خوش طعم

در اینجا به شما می گوییم که چگونه با استفاده از این طرز تهیه یک سالاد مرغ خوشمزه تهیه کنید. با استفاده از آن ، شما می توانید همه غذاخوری ها را راضی کنید.

سالادها همیشه خصوصاً در ماه های گرم گزینه خوبی هستند. بنابراین ، امروز این دستورالعمل سالاد مرغ را به شما ارائه می دهیم که علاوه بر داشتن طعم بسیار دلپذیر ، بسیار مقوی نیز است. آیا جرات دارید آن را امتحان کنید؟ این یک غذای مناسب برای هر موقعیت و زمانی از روز است.

دستور طرز تهیه سالاد مرغ با سبزیجات

مصرف سالاد مرغ به همراه سبزیجات برای تکمیل هر برنامه غذایی متعادل و سالم ایده آل است. اگرچه توصیه می شود در مورد دستورالعمل های مصرف عادت با متخصص تغذیه مشورت کنید ، اما به طور کلی این گزینه معمولاً مناسب است.

دلیل؟ هر دو مرغ و سبزیجات حاوی مواد مغذی اساسی هستند که به ارتقا سلامتی کمک می کنند. براساس داده های منتشر شده در Food & Nutrition Research ، مرغ منبع مهمی از پروتئین ، اسیدهای چرب و ویتامین ها و مواد معدنی است.

از طرف دیگر ، سبزیجات کالری کمی دارند و منبع مهمی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین ، همانطور که یک مطالعه در ژورنال آکادمی تغذیه و رژیم غذایی اشاره کرد ، مصرف سالادها احساس سیری را طولانی می کند و به کاهش کالری بیش از حد کمک می کند. آیا جرات تهیه این دستور را دارید؟

عناصر

1/2 پیاز (30 گرم)

1 برگ بو

1 ساقه کرفس (30 گرم)

10 شاخه جعفری (5 گرم)

1 کیسه سیب زمینی (200 گرم)

2 حبه سیر (2.5 گرم)

2 سینه مرغ (250 گرم)

1 بسته هویج (200 گرم)

1/2 فنجان مایونز (100 گرم)

1 قاشق چایخوری سس خردل (5 گرم)

فلفل سیاه و نمک (به مزه)

اکسپرس مرغ و سبزیجات را هم بزنید

آماده سازی

اول از همه ، برای تهیه این دستورالعمل برای سالاد مرغ با سبزیجات ، ما با پخت هویج و سیب زمینی که قبلا پوست آن را پوست کرده ایم ، در قابلمه ای با آب و نمک شروع می کنیم. ما کل سبزیجات را در قابلمه قرار خواهیم داد ، زیرا مجبوریم هویج ها را در حدود 8 دقیقه در آب جوش قرار دهیم.

از طرف دیگر ، سیب زمینی ها باید بین 20 تا 25 دقیقه روی آتش بمانند . اگر آنها را با چنگال سوراخ کنیم ، می توانیم نقطه پخت آنها را بهتر کنترل کنیم تا از خام ماندن آنها در مرکز اطمینان حاصل کنیم.

سپس ، سینه های مرغ را در قابلمه دیگری ، همچنین با آب ، قرار می دهیم و پیاز و حبه های سیر را که به قطعات کوچک بریده شده اضافه می کنیم .

علاوه بر این ، برگ بو و کمی نمک را اضافه می کنیم تا مزه دار شود. سپس ، این مخلوط را با حرارت ملایم می پزیم تا زمانی که آب شروع به جوشیدن کند ، در آن زمان ما حرارت را به حداقل می رسانیم و 15 دقیقه دیگر به حفظ سینه ادامه می دهیم.

پس از آماده شدن سیب زمینی و هویج ، آنها را به قطعات کوچک برش می دهیم و از طرف دیگر سینه مرغ را که آماده و خوب پخته شود ، خرد می کنیم .

ما همه مواد را در یک کاسه جداگانه قرار می دهیم و سس مایونز و خردل را اضافه می کنیم. در آخر ، همه چیز را خوب مخلوط می کنیم تا سس ها به خوبی پخش شوند و سالاد آماده است.

دستور تهیه سالاد مرغ پرتقال ماندارین

دستور تهیه سالاد مرغ پرتقال ماندارین

تهیه این دستورالعمل سالاد مرغ دوم حتی از دستورالعمل قبلی آسان تر است و بافت خوب مرغ را با طعم تازه و شیرین نارنگی مخلوط می کند . این یک غذای مناسب برای هر شام بهاری است. برای تهیه این دستورالعمل ، در یک وعده غذایی برای حدود دو نفر ، به موارد زیر احتیاج دارید:

عناصر

خیار 1/2 (30 گرم)

1/2 کاهو (100 گرم)

2 گوجه فرنگی (120 گرم)

2 نارنگی (60 گرم)

1 سینه مرغ (100 گرم)

1/2 فنجان ذرت شیرین (50 گرم)

1 قاشق غذاخوری عسل (5 میلی لیتر)

1/4 فنجان پنیر رنده شده (30 گرم)

1 قاشق غذاخوری آب لیمو (5 میلی لیتر)

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون (10 میلی لیتر)

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب (5 میلی لیتر)

تهیه سالاد

ابتدا کار را با شستن خوب گوجه فرنگی ، خیار و کاهو آغاز خواهیم کرد. ما گوجه فرنگی و خیار را به قطعات کوچک ، و کاهو را به صورت نوار برش می دهیم . پس از آماده شدن ، همه چیز را در یک کاسه مخلوط خواهیم کرد.

از طرف دیگر مرغ ها را با یکی از قاشق غذاخوری روغن زیتون روی توری داغ رد می کنیم و آنرا می چرخانیم تا در داخل آن کاملا درست شود.

بعد ، آن را در بشقاب برداشته و خوب تکه تکه می کنیم تا اطمینان حاصل شود که خوب پخته شده است. اگر مرغ در هر منطقه تا حدودی خام بوده باشد ، می توانیم آن قطعه را به گریل برگردانیم تا خوب پخت آن تمام شود.

پس از آماده شدن مرغ ، نارنگی ها را پوست می گیریم و قطعات را جدا می کنیم . ما آنها را به قطعات تکه ای برش می دهیم ، که به شما اجازه می دهد مقداری آب نارنگی آزاد شود در حالی که کل سالاد را مخلوط می کنید و طعم آن را برجسته می کنید.

تهیه سس و مخلوط کردن سالاد

پس از آماده شدن همه اینها ، مرغ ، نارنج نارنگی ، سبزیجات ، ذرت شیرین و پنیر رنده شده را در همان کاسه مخلوط می کنیم. در یک کاسه جداگانه کوچک ، ما پانسمان را با قاشق غذاخوری باقی مانده روغن ، آب لیمو ، عسل و سرکه آماده می کنیم.

برای پایان دادن ، ما پانسمان را روی بقیه مواد می ریزیم. ما آن را خوب هم می زنیم تا همه اجزای سازنده طعم سس و نارنگی ، به ویژه نخ های سینه مرغ را بدست آورند .

بنابراین ما با این دستورالعمل سالاد مرغ دوم به پایان خواهیم رسید در هر دو گزینه یک غذای سبک و تازه با عطر و طعم بسیار دلپذیر به ما ارائه می شود .

آنها می توانند دستورالعمل های ایده آل برای هر ناهار یا شام بهاری ، چه تنها ، با دوستان و خانواده باشند.

همچنین می توانید بخوانید: طرز تهیه ماهی کباب شده با سس برنایز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *