طرز تهیه بستنی نارنگی خوشمزه و سالم

طرز تهیه بستنی نارنگی خوشمزه و سالم

طرز تهیه بستنی نارنگی خوشمزه و سالم
نارنگی به دلیل محتوای ویتامین C خودنمایی می کند. این ماده مغذی کلیدی در عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن است. ما در مورد نحوه تهیه بستنی با آنها توضیح می دهیم.

طرز تهیه بستنی نارنگی خوشمزه و سالم

بستنی ماندارین یک گزینه عالی برای مصرف در تابستان است. ویتامین های با کیفیتی به بدن می رساند و باعث خنک شدن شما می شود . این بهترین روش برای ورود میوه به رژیم غذایی نیست ، اما می تواند برای کسانی که آن را به طور منظم مصرف نمی کنند مفید باشد.

به خاطر داشته باشید که تهیه بستنی سالم امکان پذیر است. نکته اصلی تعدیل استفاده از شکر به عنوان یک ماده تشکیل دهنده ، با استفاده از انواع میوه های رسیده که دارای فروکتوز هستند. علاوه بر این ، اگر آن را به روش صحیح تهیه کنید ، می توانید به نتیجه خوشمزه ای برسید که تقریباً همه را راضی خواهد کرد.

همچنین می توانید بخوانید: طرز تهیه شیک نوتلا یا شیک شکلاتی کافی شاپ ها

بستنی نارنگی
قبل از ورود کامل به دستور العمل ، ما قصد داریم در مورد برخی از خواص تغذیه ای نارنگی با شما صحبت کنیم. این محصولی است که غلظت بالایی از ویتامین C دارد. براساس مطالعه منتشر شده در Biochemical Society Transactions ، این عنصر برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کلیدی است .

همچنین ، این میوه به دلیل محتوای فیبر خودنمایی می کند. این ماده باعث افزایش حجم بولوس مدفوع می شود ، در نتیجه نزول آن از طریق دستگاه گوارش بهبود می یابد. طبق مطالعه ای که در Alimentary Pharmacology & Therapyics منتشر شده است ، فیبر برای جلوگیری از یبوست کلیدی است.

حتی شواهدی وجود دارد که فیبر به خودی خود قادر به افزایش احساس سیری است. به همین دلیل ، قرار دادن میوه در رژیم غذایی مهم است ، زیرا پیوستن به رژیم های کم کالری را بهبود می بخشد .

عناصر
5 نارنگی.
150 گرم شکر.
150 میلی لیتر آب.
نارنگی مرکبات غنی از ویتامین C است. این ماده مغذی در روند سیستم ایمنی بدن دخالت می کند.

طرز تهیه بستنی نارنگی

اولین کار تمیز کردن نارنگی به خوبی ، از بین بردن پوست و دانه ها است. سپس آنها را در مخلوط کن قرار می دهیم. کمی شکر اضافه کنید و خوب له کنید تا یکدست بافت شود.

با شکر اضافی ، شربت تهیه می شود . برای انجام این کار ، آن را در قابلمه ای با آب قرار دهید و آن را به نقطه جوش برسانید ، به مدت 10 دقیقه بپزد. وقتی قوام کمی غلیظ شد با مخلوط نارنگی مخلوط می شود و خوب هم می زند.

انتخاب قالبهای پلاستیکی منفرد که در آن بستنی را قرار داده و در یخچال قرار دهید مهم است. مخلوط به آنها وارد می شود و آنها به مدت 4 ساعت در فریزر قرار می گیرند . با گذشت زمان ، نتیجه آماده مصرف خواهد شد.

بستنی ماندارین با خامه شیر
گزینه دیگری برای تهیه بستنی ماندارین وجود دارد ، به طوری که نتیجه بسیار خامه تر است. این یک دستورالعمل پرزحمت تر است ، اما ویژگی های نهایی ارگانولپتیک بهتر است. برای این ارزش آن را دارد.

عناصر
2 تخم مرغ زرده .
1 قاشق غذاخوری شکر سفید.
2 قاشق غذاخوری شکر معکوس.
180 میلی لیتر آب نارنگی.
200 میلی لیتر خامه یا خامه شیر.
گام به گام برای این دستور العمل
شما باید ابتدا با خامه زدن یا خامه شیر همراه با دو قاشق غذاخوری شکر معکوس شروع کنید. برای به دست آوردن یک بافت مطلوب ، کرم شیر باید بسیار سرد باشد و کم کم شکر اضافه شود.

سپس زرده ها را از تخمها جدا کرده و با شکر کوبیده تا زمانی که مخلوطی از رنگ سفید و یکدست بدست آورید. همچنین لازم است که آب نارنگی را بگیرید.

خامه فرم گرفته یا خامه شیر ، آب نارنگی و زرده تخم مرغ را خیلی با احتیاط مخلوط کنید تا آهسته از بین نرود. هنگامی که همه مواد یکپارچه شدند ، در قالب های جداگانه توزیع می شود و نتیجه در فریزر قرار می گیرد.

حدود 4 یا 6 ساعت طول می کشد تا مصرف شوند . این بافت بسیار خامه ای خواهد بود و می توان آنرا همراه با چیپس شکلات یا نعناع ارائه کرد.

به خاطر داشته باشید که این یک دستورالعمل مناسب برای سلیاک است ، اما افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز باید مراقب آن باشند. در صورت داشتن این شرایط بهتر است به گزینه اول متوسل شویم.

با افزودن مشتقات لبنی ، خامه ای شدن نهایی بستنی افزایش می یابد ، که کیفیت محصولات به دست آمده را بهبود می بخشد.
بستنی نارنگی درست کنید
تهیه بستنی نارنگی خانگی کاملاً آسان است. به همین دلیل ، ما به شما توصیه می کنیم دستورالعمل هایی را که شرح داده ایم امتحان کنید و برای به دست آوردن نتایج خارق العاده آزمایش کنید. هنگام سرو می توانید ترکیباتی با سایر میوه ها یا مواد دیگر پیشنهاد دهید .

همچنین به خاطر داشته باشید که می توانید این بستنی ها را به جای نارنگی با پرتقال درست کنید. اگر طعم اولی ها را بیشتر دوست دارید ، از آب آنها استفاده کنید.

در آخر ، فراموش نکنید که هر دو دستور غذا قند دارند. آنها برای خنک شدن در دوره تابستان خوب هستند ، اما نباید آماده سازی معمول باشند . همچنین این تنها راه برای قرار دادن میوه در رژیم غذایی شما نیست. بهتر است این غذاهای کامل بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *