ضدعفونی برس آرایش با روش های آسان و سریع

ضدعفونی برس آرایش با روش های آسان و سریع

ضدعفونی برس آرایش با روش های آسان و سریع

اگرچه ممکن است برای ما ضروری به نظر نرسد ، اما ضروری است که برس های آرایش را برای بهبود کارایی آنها و جلوگیری از انتشار باکتری ها ، پس از هر بار استفاده تمیز کنیم.

ضدعفونی برس آرایش با روش های آسان و سریع

در دنیای آرایش میلیون ها چیز برای کشف وجود دارد. در حالی که بیشتر آنها به موضوعات ابتکاری و روندهای فعلی اشاره می کنند ، جنبه هایی نیز وجود دارد که در مورد مراقبت های بهداشتی اعمال می شود. یکی از آنها ضد عفونی کردن برس های آرایش شماست: آیا می دانید چگونه این کار را انجام دهید؟

معمولاً اتفاق می افتد که در اواسط جلسه آرایش ، متوجه می شوید که محصولات دیگر به پوست شما نمی چسبند . یا بدتر از آن ، ممکن است هنگام استفاده از آن احساس خارش کنید. این دو علامت نشانگرهای واضحی است که زمان ضد عفونی برس های آرایش شما فرا رسیده است و گذشت.

اگرچه به نظر ساده می رسد ، اما بهتر است از تکنیک های مناسب برای اطمینان از تمیزکاری عمیق و موثر آگاهی داشته باشید . به این ترتیب ، ما از واکنش های آلرژیک احتمالی روی پوست جلوگیری خواهیم کرد و سودمندی هر لوازم جانبی را افزایش خواهیم داد.

در ادامه ، ما چند روش ساده برای از بین بردن باقی مانده این عناصر را توضیح خواهیم داد. به یاد داشته باشید که ترجیحاً باید پس از هر بار استفاده این روند را انجام دهید .

1- با الکل ایزوپروپیل

این بهترین روش شناخته شده برای انجام این کار است. این به سادگی شامل مالیدن مقداری الکل به موهای برس و شستشوی آنها است . سپس ، برس را روی یک دستمال کاغذی بمالید و آن را با یک دستمال دیگر پاک کنید تا رطوبت احتمالی آن جذب شود.

2- از محصولات خاص استفاده کنید
پاک کننده هایی که در هر فروشگاه لوازم آرایشی تهیه می کنید ، بدون شک کارآمدترین گزینه برای ضد عفونی برس های آرایش شما هستند. مزیت اصلی آنها این است که سریع خشک می شوند ، بنابراین می توانید بعد از هر بار استفاده آنها را بمالید 

نحوه استفاده از آن بسیار ساده است: شما باید مقداری از محصول را با اسپری یا بریزید و سپس آن را از طریق یک دستمال کاغذی که با آن دایره طراحی می کند عبور دهید. با استفاده از این روش ، از چسبیدن ذرات گرد و غبار ، چربی و سایر محصولات اطمینان حاصل خواهید کرد .

اگر می خواهید برس خود را تمیزتر بسازید ، ما این دستورالعمل را توصیه می کنیم:

در یک بطری اسپری ، الکل مالش دهنده و آب مقطر (نصف بطری هر کدام) اضافه کنید.
یک قاشق غذاخوری شامپوی کودک اضافه کنید.
همچنین نصف قاشق غذاخوری نرم کننده مو به آن اضافه کنید.
مخلوط کرده و به دستمال کاغذی بمالید تا موهای برس تمیز شود.

3- با پاک کننده صورت
پاک کننده صورت علاوه بر اینکه به از بین بردن آرایش صورت کمک می کند ، می توانید باقیمانده این محصولات را از روی برس پاک کنید . روش کار در این مورد کمی از ترفندهای قبلی متفاوت است.

ابتدا باید موها را با آب گرم مرطوب کنید. در یک کاسه کوچک ، مقداری پاک کننده صورت را با آب مخلوط کنید . موها را به این مخلوط آغشته کرده و با انگشتان خود بمالید تا آلودگی ها از بین برود.

بعد از آن ، آبکشی کرده و بگذارید چند ساعت به صورت عمودی خشک شوند . همانطور که قبلاً اشاره کردیم می توانید با یک دستمال خشک کنید.

4- از روغن زیتون استفاده کنید

از روغن زیتون استفاده کنید

آیا می دانید این ماده پخت و پز سالم می تواند به شما در ضدعفونی برس آرایش کمک کند؟ یکی از مزایای آن این است که عنصری است که همه ما داریم. علاوه بر این ، استفاده از آن بسیار ساده است.

نوک برس را در یک کاسه روغن زیتون آغشته کنید ، سپس آن را همانطور که قبلا توضیح داده شد ، با حرکت دورانی روی دستمال کاغذی بمالید. بنابراین ، باقی مانده های خاک و روغن توسط کاغذ جذب می شوند و برس آرایش شما برای استفاده مجدد آماده می شود.

5- شستشو
حدود یک بار در ماه ، باید برس خود را بشویید تا آلودگی های جمع شده پاک شود . برای این کار می توانید صابون های خاصی خریداری کنید که برای تمیز کردن مواد آرایشی استفاده می شود یا در عوض ، از ماشین ظرفشویی یا صابون ظرف استفاده کنید. به یاد داشته باشید که باید چربی و باکتری ها را از بین ببرید ، بنابراین شامپو بهترین گزینه در این مورد نیست.

ابتدا باید موهای برس را مرطوب کنید. بعد از آن ، مقداری صابون بزنید و قلم مو را روی سطح خشن خراش دهید . به طور کلی ، صابون های خاص برای چنین اهدافی دارای سطحی در ظرف هستند.

پس از آن ، فقط شستشوی موهای ظرفشویی باقی مانده است. یک اقدام احتیاطی مهم: سعی کنید چوب دسته یا فروس قلم مو را خیس نکنید ، زیرا به دلیل رطوبت و خراب شدن ممکن است متورم شود.

در آخر ، بهتر است از حوله برای خشک کردن آن استفاده نکنید. راحت است که آن را روی یک دستمال کاغذی بگذارید که قطره هایی را که از مو می ریزد جذب کند.

در آخر ، لازم به توضیح است که همه برس ها نمی توانند به ضد عفونی و استفاده مجدد ادامه دهند . اگر می بینید که بسیار سخت است یا اگر مستقیماً در انتها گره ای دارد ، بهتر است آن را کنار بگذارید و جای خود را به گره جدید بدهید.

همچنین می توانید بخوانید: اگر تازه کار هستید این آرایش را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *