سینه مرغ خوشمزه در سس پنیر یک غذای خوشمزه

سینه مرغ خوشمزه در سس پنیر

سینه مرغ خوشمزه در سس پنیر

سینه مرغ همیشه یک ماده بسیار متنوع است که ما می توانیم به دلخواه خود با ترکیباتی مانند سس پنیر ترکیب کنیم تا یک غذای سالم و خوشمزه ایجاد کنیم.

سینه مرغ خوشمزه در سس پنیر

مرغ یک ماده غذایی متنوع است که در رژیم غذایی جایگاه ویژه ای کسب کرده است. این نه تنها گزینه های بی شماری برای تهیه آن ارائه می دهد ، بلکه بسیار مغذی است. این بار تهیه سینه مرغ را در سس پنیر برای شما آورده ایم.

مطمئناً تا این لحظه اشتهای شما از بین رفته است ، این طور نیست؟ این به این دلیل است که یک غذای بسیار لذیذ و تهیه آن بسیار آسان است. به علاوه ، زمان زیادی نخواهد برد و همیشه برای افزایش میزان دریافت پروتئین مفید است. جرات امتحان کردنش را دارید!

همچنین می توانید بخوانید: برنج با مرغ به سبک اسپانیایی

نحوه ساخت سینه مرغ را در سس پنیر کشف کنید

نحوه ساخت سینه مرغ را در سس پنیر کشف کنید

قبل از یادگیری نحوه تهیه این سینه مرغ خوشمزه در سس پنیر ، مهم است که ارزش غذایی این غذا را برجسته کنید. براساس بنیاد قلب اسپانیایی قلب ، غذاهایی مانند سینه مرغ منبع پروتئین به راحتی هضم ، چربیهای اشباع نشده ، مواد معدنی (آهن ، روی ، مس) و ویتامین های گروه B هستند.

در این حالت ، اگرچه همراه با سس پنیر است ، اما غذای ایده آل برای تغییر رژیم است. تا زمانی که وعده های فردی تعدیل شود ، مفهوم رژیم غذایی سالم خراب نمی شود. علاوه بر این ، لبنیات تا زمانی که عدم تحمل وجود نداشته باشد ، برای تغذیه نیز مفید است .

مواد لازم

2 سینه مرغ

2 عدد پیاز جعفری ریز خرد شده

1 پیاز

1 فنجان کرم شیر (250 میلی لیتر)

4 حبه سیر

1 فنجان پنیر پیتزا  (200 گرم)

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون (30 میلی لیتر)

1 عدد فلفل سفید

1 قاشق غذاخوری نمک (15 گرم)

آماده سازی

برای شروع ، سینه ها را به قطعات اندازه برش دهید تا در چند نیش خورده شوند. ضخامت حدود 7 سانتیمتر کافی خواهد بود.

سپس در یک قابلمه بزرگ با کمی روغن زیتون و آن را که قبلاً داغ است ، سینه ها را قرار داده و بگذارید کمی قهوه ای کنند.

باید مطمئن باشید که مرغ آبهای داخلی را از دست نمی دهد . اگر متوجه شدید خیلی خشک می شود ، شعله را کاهش داده و آن را خارج کنید.

در مرحله بعد ، تکه های پیاز ، جعفری و سیر را درون تابه اضافه کرده و به همراه سینه های مرغ شروع به سس کردن کنید.

به یاد داشته باشید: نباید خیلی خشک باشد. اگر  روغن دیگری لازم است ، احساس راحتی کنید که آن را بریزید.

حرارت را کم کنید و به مدت 15 دقیقه در قابلمه بپزید.

بعد از گذشت زمان ، خامه شیر ، نمک ، فلفل و پنیر سیر شده را در قابلمه دیگری اضافه کنید . بگذارید آنها را ذوب کرده و ادغام کنند تا سس پنیر شکل بگیرد.

سرانجام ، تمام مواد را در یک ماهیتابه بزرگ ترکیب کرده و فقط 2 دقیقه از آتش عبور کنید. سس سرریز شده را روی مرغ سرو کرده و پخش کنید.

آیا شما هنوز این دستور العمل را در خانه تهیه نکرده اید؟ اگر به دنبال روش دیگری برای تهیه مرغ هستید ، از این دستورالعمل ها دریغ نکنید. علاوه بر این ، می توانید خانواده خود را در یک ناهار یا یک مناسبت خاص غافلگیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *