رفع تشنگی با نوشیدنی های سبک ، سالم و خوشمزه

رفع تشنگی با نوشیدنی های سبک ، سالم و خوشمزه

رفع تشنگی با نوشیدنی های سبک ، سالم و خوشمزه

برای تهیه آب هندوانه به چیز دیگری احتیاج نداریم ، زیرا میوه خود کاملاً آبدار است. خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی دارد.

رفع تشنگی با نوشیدنی های سالم ، سبک و خوشمزه

نوشیدنی های سبک یا رژیمی مد هستند اما مانند هر چیزی که مصرف می کنیم ، بیش از حد سالم نیستند ، حداقل نه آنطور که دوست داریم. به طور کلی ، آنها حاوی مواد شیرین کننده ، رنگ دهنده و سایر مواد افزودنی هستند که در طولانی مدت ، باعث اضافه وزن می شوند.

در این مقاله گزینه های دیگری برای تهیه نوشیدنی های با طراوت ، سالم ، سبک و خوشمزه نشان داده شده است که علاوه بر خنک شدن می توانید در طول روز بنوشید ، بلکه به طور کلی برای سلامتی شما نیز مفید است. اینها شامل لیموناد نعناع ، پرتقال زنجبیل ، چای سبز دارچین و نوشیدنی آب دانه خربزه و هندوانه است.

1- رفع تشنگی با نوشیدنی لیموناد با نعناع

رفع تشنگی با نوشیدنی لیموناد با نعناع

برای چندین دهه ، معمولاً نوشیدن لیموناد خانگی برای رفع تشنگی شما رواج داشته است. با این حال ، این عادت با ظهور نوشیدنی های بسته بندی شده و آب میوه ها رو به کاهش است.

لازم به یادآوری است که لیمو یک میوه مرکبات با خاصیت پاک کنندگی عالی است. به این ترتیب ، این نوشیدنی برای نوشیدن بین وعده های غذایی یا حتی با معده خالی ، سرد یا گرم ایده آل است.

برای تهیه یک لیموناد خوب فقط باید آب لیموها را گرفته و بسته به میزان غلیظی که می خواهیم آن را بنوشیم ، آب کم و بیش به آن اضافه کنیم. اگر مقداری برگ نعناع تازه خرد شده اضافه کنیم ، طعم آن طراوت و طراوت بیشتری پیدا می کند.

توصیه می کنیم این نوشیدنی را با کمی عصاره خالص استویا شیرین کنید . این گیاه جایگزینی سالم برای شکر است و طعم نوعی شیرین بیان را به نوشیدنی ها می بخشد .

2- رفع تشنگی با نوشیدنی پرتقال با زنجبیل

رفع تشنگی با نوشیدنی پرتقال با زنجبیل

برای مصرف این نوشیدنی ، فقط باید پرتقال تازه و کمی زنجبیل تهیه کنیم ، درست است؟ ما فقط به مخلوط کن و ظرفی نیاز داریم که بتوانیم مخلوط ساده را در آن درست کنیم.

مرحله اول: پرتقال ها را خوب بشویید ، سپس آنها را به صورت مکعب خرد کنید و سپس با کمی آب و کمی زنجبیل پودر شده در مخلوط کن بریزید.
همه چیز را خوب مخلوط می کنیم و سپس آن را با کمک صافی با سوراخ های کوچک صاف می کنیم.
به طور کلی شیرین سازی لازم نیست اما می توانیم کمی شربت عسل یا گاو اضافه کنیم. این نوشیدنی به ما کمک می کند تا قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و انرژی بدن را تأمین می کنیم. اگر احساس ضعف و یا در اولین علائم سرماخوردگی دارید ، می توانید آن را گرم کرده و با جرعه های کوچک ، به عنوان شربت مصرف کنید.

3- رفع تشنگی با نوشیدنی چای سبز همراه دارچین

رفع تشنگی با نوشیدنی چای سبز همراه دارچین

چای سبز است توصیه می شود به هر روز آن را بنوشید دلیل آن است که یک نوشیدنی از خواص ضد سرطانی و آنتی اکسیدان . همچنین با احتباس مایعات مبارزه می کند ، پوست را از آلودگی ها پاک می کند و اثرات آلرژی را آرام می کند.

برای اینکه به آن طعم و مزه بخشیده و اثرات مفید آن افزایش یابد ، پیشنهاد می کنیم آن را با دارچین سیلان ترکیب کنید . دارچین محرک ، تنظیم کننده قند و هضم کننده غذا است. این نوشیدنی سبک را می توان گرم و سرد مصرف کرد.

4- نوشیدنی رفع تشنگی با نوشیدنی آب هندوانه

نوشیدنی رفع تشنگی با نوشیدنی آب هندوانه

هندوانه یکی از آبدارترین میوه هایی که ما را پیدا کنید با ما فقط آن را نیش می زنند و پر می کند دهان با آب است. علاوه بر این ، سرشار از بتاکاروتن است که آنتی اکسیدان ها و ضد سرطانی عالی هستند.

مقدار زیادی آب موجود در آن به ما امکان می دهد یک نوشیدنی ساده ، بسیار گوارا درست کنیم که می توانیم در طول روز بنوشیم. ما فقط باید آن را بزنیم ، زیرا به آب و شیرین کننده احتیاج ندارد .

ما به شما توصیه می کنیم که آن را همراه با دانه های آن که بسیار مفید نیز هستند ، بکوبید. اگر پیدا کردن بقایای آن شما را اذیت می کند ، می توانید قبل از نوشیدن آن را از صافی عبور دهید ، گرچه می توانید مستقیماً آن را مصرف کنید.

همچنین می توانید بخوانید: چهار  مورد از فواید هندوانه که احتمالاً نمی دانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *