راه حلی برای از بین بردن بوی بد کفش هایتان

راه حلی برای از بین بردن بوی بد کفش هایتان

راه حلی برای از بین بردن بوی بد کفش های تان

آیا تا به حال این روش را امتحان کرده اید؟

ما در مجله اینترنتی شهربانو قصد داریم که راه حلی آسان و خیلی خوب رو در اختیار شما بگذاریم که چگونه شما از بوی بد کفش هایتان راحت شوید که مخصوصا که در فصل تابستان قرار داریم و کفش ها و کتانی های شما دائما بو میدهند پس در ادامه با ما همراه باشید. 

شاید چندین بار با این مسئله رو به رو شده باشید که بعد از گذشت چند هفته از خرید کفش های ایده آل و مورد علاقه شما به این نتیجه رسیده باشید که آنها بوی بد می دهندو دنبال راه حل بوده اید تا از بوی بد آن خلاص شوید. 

و سعی کرده اید بوی آن را با شستن در ماشین لباس شویی از بین ببرید شاید خواندن این مطلببرای شما جالب باشد که چگونه شما همیشه کفش هایتان را از بوی بد متوقف کنید و دیگر کفش هایشما بو ندهند.

همچنین می توانید بخوانید: چگونه کفش و لباس خود را ست کنید

دیگر از شر بوی کفش هایتان خلاص شوید و و این کار خیلی هم آسان است.

برای این کار فقط کافیه “چند چای کیسه ای را درون کفش های بد بو خود قرار دهید تا از بوهای بد که به وسیله گرما و باکتری ایجاد می شوند، از بین بروند.” در طول یک شب در محل خشک گرم بگذارید.هر چه زمان که چای کیسه ای داخل کفش قرار گیرید بهتر است”.

کیسه های چای باعث می شود که بوی بد و مرطوب را به خود جذب می کنند وشما دیگر از بوی بد کفشهای خود راحت می شوید و کفش های شما بو نمی دهند.

همچنین می توانید بخوانید: کدام کفش پاشنه بلند را برای لباس خود انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *