در مورد لوازم آرایشی که شش حقیقت افسانه ای در مورد آن وجود دارد

لوازم آرایشی که شش حقیقت افسانه ای در مورد آن وجود دارد

در مورد لوازم آرایشی که شش حقیقت افسانه ای در مورد آن وجود دارد

برخی از اسطوره های آرایش مانند چیزی است که ممکن است صنعت آرایشی اختراع کند ، اما اینها در واقع واقعیت دارند. اگر می خواهید پوست خود را سالم نگه دارید به آنها توجه کنید!

نکات زیبایی در همه جا وجود دارد. تعداد زیادی از آنها نیز از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند. در حالی که برخی از آنها 100٪ اسطوره هستند ، برخی دیگر صد در صد واقعی هستند ، به همان اندازه که عجیب به نظر می رسند.

در اینجا اسطوره های زیبایی واقعی وجود دارد ، و توضیحاتی درباره هر یک از آنها. توجه زیادی به آنها کنید ، زیرا ممکن است سلامتی و زیبایی شما به آنها بستگی داشته باشد.

همچنین می توانید بخوانید: اگر تازه کار هستید این آرایش را انتخاب کنید

1- ریمل باید هر سه ماه یکبار تعویض شود

ریمل باید هر سه ماه یکبار تعویض شود

شما می دانید اسطوره های آرایش که به نظر می رسد مانند آنها اختراع شده اند فقط برای اینکه شما را به خرید آرایش بیشتر بکشاند؟ خوب ، این به نظر می رسد مانند یک ، اما در واقع شما نیاز دارید که ریمل خود را دور بیندازید بعد از سه ماه استفاده ، .

قوام مایع آنها باعث می شود آنها خانه ای مناسب برای باکتری ها باشند . وقتی هر روز قلم مو را از لوله خارج می کنید ، باکتری ها را دعوت می کنید. بعد از سه ماه ، ریمل می تواند به شما عفونت چشم دهد .

اگر متوجه شدید که چشمان شما قرمز ، تحریک شده یا سوزانده شده است ، سعی کنید هنگام استفاده از ریمل فعلی خود به یاد بیاورید.

به خاطر داشته باشید که اگر آرایش خود را در محیط غیر بهداشتی یا آلوده قرار دهید ، تاریخ انقضا زودتر خواهد بود.

2- استفاده از تونر برای انواع پوست ضروری است

این اسطوره حقیقت دارد. در ابتدا از این واقعیت رسید که جوهر صورت شد معمولا برای پوست های چرب طراحی شده و پیشگیری از آکنه. به همین دلیل در حال حاضر مردم فکر می کنند اگر پوست روغنی ندارند ، نیازی به استفاده از تونر ندارند.

با این حال ، تونرهایی وجود دارد که برای همه نوع و شرایط پوستی ایجاد شده است. فقط باید یک مورد مناسب را انتخاب کنید:

همچنین می توانید بخوانید: 5 اشتباه در استفاده از لوازم آرایشی که برای سلامتی شما مضر است

3- لاک ناخن قرمز ناخن های شما را زرد می کند

لاک ناخن قرمز ناخن های شما را زرد می کند

این مورد صحیح است ، زیرا ناخن ها رنگدانه های ناخن را جذب می کنند . بهترین راه برای جلوگیری از تغییر رنگ این است که ابتدا از روکش پایه روشن استفاده کنید. روکش شفاف هرگونه رنگدانه اضافی را جذب کرده و از ناخن های شما محافظت می کند . اگر استفاده از روکش پایه را فراموش کرده اید ، در اسرع وقت لاک قرمز خود را از بین ببرید.

4- خوابیدن با آرایش بر روی پوست شما تاثیر می گذارد

خوابیدن با آرایش بر روی پوست شما تاثیر می گذارد

این اسطوره شاید به نظر می رسد که یک اسکناس بازاریابی برای فروش مواد پاک کننده آرایش است ، اما در واقع صادق است. در شب ، پوست شما خود را ترمیم می کند و سلول های مرده پوست را می ریزد تا موارد جدید بتوانند جایگزین آنها شوند.

اگر پوست شما با آرایش پوشیده شده باشد ، منافذ شما مسدود می شود و روند بازسازی مانع می شود. بنابراین اگر خیلی خسته هستید که شب کاملاً آرایش خود را پاک کنید ، سعی کنید حداقل آن را با یک توپ نخی و آب گرم پاک کنید.

5- اپیلاسیون مو را از رشد زیاد خود باز می دارد

اپیلاسیون موثرتر از اصلاح است زیرا موها را از ریشه خارج می کند و این بدان معنی است که مجدداً قابل مشاهده خواهد بود . اگرچه جلوی رشد موهای خود را نمی گیرد ، اما درست است که اپیلاسیون منظم می تواند مدت طولانی شما را بدون مو نگه دارد.

دلیل آن این است که به طور مداوم موها را ضعیف می کند و به فولیکول های مو آسیب می رساند و درنهایت از رشد مجدد آن جلوگیری می کند.

همچنین می توانید بخوانید: چگونه ناخن های خود را بدون رنگ کردن انگشتان خود لاک بزنید

6- پوست شما به مرور زمان برای مراقبت از پوست محصولات عادت می کند

برخی از اسطوره های آرایش نیمه حقایق هستند و این یکی از آنهاست. بسته به مواد تشکیل دهنده محصولات شما ممکن است پوست شما به آنها عادت کند. این خصوصاً در مورد ویتامین A اتفاق می افتد.

با سایر مواد مانند آنتی اکسیدان ها ، مرطوب کننده ها و پپتیدها اتفاق نمی افتد. هنوز مزایای محصولات زیبایی خاصی تثبیت می شود زیرا به جایی می رسند که دیگر نمی توانند تغییراتی در پوست شما ایجاد کنند.

وقتی این اتفاق بیفتد ، برای ادامه پیشرفت باید یک محصول دیگر را انتخاب کنید . از متخصص پوست خود برای پیشنهادات سوال کنید.

نظر شما در مورد این اسطوره های آرایش چیست؟ همانطور که مشاهده می کنید ، برخی از نکات در واقع صحیح هستند و باید مورد توجه قرار گیرند. بنابراین اکنون که می دانید ، از آنها پیروی کنید و خود را زیبا نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *