راه حل هایی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

راه حل هایی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

راه حل هایی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

داشتن اینترنت دغدغه بسیاری از مسافرانی است که به خارج از کشور می روند. در دنیای امروز ما گزینه های بسیاری برای حل مسئله داریم. مهم است که آنها را بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

داشتن اینترنت در سایر کشورها نگرانی بسیاری از افرادی است که به خارج از کشور سفر می کنند. قبل از هر چیز باید گفت که ارزش ارزیابی دلیل این نیاز شدید را دارد. سفر فرصتی عالی برای قطع ارتباط است. چرا این کار را نمی کنید؟ در هر صورت ، ما نمی خواهیم خطبه ای به شما ارائه دهیم. فقط در مورد آن فکر کنید.

اگر نمی خواهید در مورد آن فکر کنید و می خواهید بدون داشتن آگهی بیشتر بدانید که چگونه در کشورهای دیگر اینترنت داشته باشید ، پس بیایید به این موضوع بپردازیم. در حال حاضر ، بسیاری از امکانات وجود دارد ، اما آنها به دلیل اثربخشی و بدیهی است که به دلیل هزینه هایشان از یکدیگر فرق می کنند. همچنین باید گفت که شرایط می تواند از کشور به کشور دیگر متفاوت باشد.

ما فضایی نداریم که بتوانیم به تفصیل آنچه را که برای داشتن اینترنت در هر کشور باید انجام دهید ، تفصیل دهیم. کاری که ما خواهیم کرد این است که برخی از دستورالعمل های کلی را به شما ارائه دهیم. با این وجود ، این دستورالعمل ها بدون توجه  به مقصد خاصی که می خواهید به شما مفید خواهند بود .

رومینگ یا اینترنت موبایل ، موثر و گران قیمت

رومینگ یا اینترنت موبایل ، موثر و گران قیمت

رومینگ یک گزینه بسیار راحت است و موثر است، اما همچنین گران ترین . به زبان ساده ، رومینگ توافق نامه ای را که شرکت تلفن شما با سایر شرکت ها در مناطق مختلف جهان با یکدیگر به اشتراک گذاشته است ، کار می کند. بدیهی است که این سرویس بصورت رایگان ارائه نمی شود ، زیرا مستلزم تبادل پیچیده اطلاعات بین شبکه ها است.

رومینگ معمولا شگفتی را به کاربران می دهد. بعضی اوقات ، فقط با روشن کردن تلفن همراه شروع به مصرف داده می کنید و در آخر می توانید یک صورتحساب غول پیکر داشته باشید. بهترین کار در مورد رومینگ این است که می توانید  انگار در خانه هستید از موبایل خود استفاده کنید .

بدترین ، قطعاً ، هزینه بالای آن است . همچنین ، معمولاً برنامه هایی بسیار محدود ارائه می دهد که در واقع کارایی ندارند ، مگر اینکه پول برای شما مشکلی نداشته باشد.

WiFi عمومی ، راهی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

WiFi عمومی ، راهی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

گزینه دیگر مشترک برای داشتن اینترنت در سایر کشورها ، تصمیم گیری در مورد استفاده از شبکه های WiFi عمومی است. این به وضوح ارزان ترین گزینه است . البته همه اینها بستگی به در دسترس بودن در هر کشور دارد.

در بسیاری از کشورها یافتن شبکه های عمومی دشوار نیست. با این حال ، سایت هایی که دارای وای فای عمومی هستند ، معمولاً بسیار شلوغ هستند ، بنابراین کیفیت خدمات تقریباً همیشه ضعیف است. در حالت عادی بیش از حد اشباع کاربران وجود دارد.

علاوه بر این ، چنین شبکه هایی خطرات امنیتی را درگیر می کنند . معمول نیست که بعضی ها موفق به سرقت اطلاعات حساس مانند جزئیات کارت اعتباری و دیگران شوند. همچنین خوشایند نیست که در آنجا شکار یکی از این شبکه های عمومی شکار شوید و علاوه بر آن بارها دچار کندی آن شوید.

توصیه می شود که از شبکه هایی که متعلق به بخش خصوصی هستند ، اما با دسترسی عمومی برخوردار باشند ، با احتیاط عمل کنید . چرا کسی به شما خدمات می دهد؟ بنابراین ، همیشه باز کردن نامه اختصاصی برای سفرهایی که حاوی اطلاعات خصوصی نباشد ، همیشه راحت است. بسیاری از شبکه ها برای دسترسی به شما ایمیل می خواهند.

یک سیم کارت محلی خریداری کنید

یک سیم کارت محلی خریداری کنید

قطعاً ، این یکی از بهترین گزینه های داشتن اینترنت در کشورهای دیگر است. تقریباً در همه فرودگاه ها و مناطق مرکزی در هر نقطه از جهان فروشگاهی پیدا می کنید که بتواند یک سیم کارت محلی را به شما بفروشد. ایده این است که یک سرویس پیش پرداخت را خریداری کنید که مدت زمانی را که می خواهید در آن محل باشید.

بدیهی است که شما به یک موبایل رایگان احتیاج دارید ، یعنی با هر شرکتی قابل استفاده است. همچنین ، ممکن است شما مجبور شوید برخی تنظیمات تنظیمات مربوط به تلفن خود را انجام دهید. بنابراین ، شما باید ایده کمتری در مورد چگونگی انجام آن داشته باشید.

دسترسی به سیم کارت بین المللی که تقریباً در همه جا موجود است نیز امکان پذیر است . این راه حل بسیار کاربردی است ، زیرا همه چیز را آسان تر می کند. برای کسانی که قصد سفرهای طولانی ندارند ، بسیار توصیه می شود .

دستگاه های اضافی برای داشتن اینترنت در کشورهای دیگر

در حال حاضر ، دستگاه های مختلفی که اینترنت را در سایر کشورها تسهیل یا اجازه می دهند ، به بازار عرضه می شوند . مودم های قابل حمل از هم برجسته هستند ، کوچک ، بسیار گران نیستند و این مزیت عظیم را دارند که می توان در گروه ها از آنها استفاده کرد. شرکت هایی وجود دارند که آنها را می فروشند و دیگران که اجاره آنها را می دهند. این می تواند کمی گران باشد ، اما اگر بین چندین نفر پرداخت کنید ، بسیار کاربردی است.

در سوی دیگر، روتر مسافرتی جایگزین خوبی است . همچنین به عنوان یک توسعه دهنده WiFi شناخته می شود. آنچه اساساً انجام می دهد گسترش و بهبود سیگنال WiFi است. به این ترتیب ، اگر به یک شبکه عمومی وصل شوید ، دیگر نیازی به کند شدن آن نخواهید داشت.

2 دنبال این می گردید “راه حل هایی برای داشتن اینترنت در سایر کشورها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *