خشک کردن سریع لباس ها با چهار ترفند ساده و سریع 

خشک کردن سریع لباس ها با چهار ترفند ساده و سریع 

خشک کردن سریع لباس ها با چهار ترفند ساده و سریع 

اتو ، سشوار و حتی یک حوله بزرگ می توانند متحدان شما در مورد خشک شدن سریع لباس ها باشند. نحوه استفاده از آنها را بیاموزید.

خشک کردن سریع لباس ها با چهار ترفند ساده و سریع 

کارهای خانه زمان می برد . پخت و پز ، نظافت منزل ، مراقبت از خانواده ، شستن و خشک کردن سریع لباس کار ساده ای نیست ، بنابراین انجام برخی ترفندها زندگی روزمره شما را بسیار قابل تحمل می کند.

در مورد خشک کردن لباس ، استفاده از خشک کن خشک کن ممکن است گزینه خوبی باشد. با این حال ، بسیاری می گویند این به لباس آسیب می رساند و از سوی دیگر ، دیگران آن را ندارند. به هر حال ، این 4 ترفند برای خشک کردن سریع لباس کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین می توانید بخوانید: چهار روش برای پاک کردن روغن از روی لباس

1- خشک کردن لباس ها با استفاده از سشوار 

خشک کردن لباس ها با استفاده از سشوار 
خشک کردن لباس ها با استفاده از سشوار

برای مواردی که وقت کم است ، این ترفند می تواند شما را از دردسر زیادی خارج کند. اگر می خواهید از خشک کن استفاده کنید ، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

لباس خود را تا آنجا که ممکن است فشار دهید و آن را به قلاب آویزان کنید.
سشوار را روشن کنید و بسته به نوع لباس ، دما را تنظیم کنید. در صورت پشم یا پارچه ضد آب بودن ، سرما از احتیاط ترین است. برای انواع دیگر توصیه می شود از گرم استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که خشک کن را به لباس نمی چسبانید. این می تواند آن را بسوزاند یا تغییر رنگ دهد ، بنابراین این کار را در فاصله ایمن انجام دهید.
هنگام خشک شدن با یک دست ، لباس را با دست دیگر حرکت دهید تا خشک شدن سریع شود . به یاد داشته باشید که خشک ترین جیب و کمر بند شلوار است ، بنابراین باید قسمت زیادی از وقت خود را در این مناطق سرمایه گذاری کنید.
همچنین بخوانید: موارد استفاده دیگری که می توانید به سشوار بدهید

2- بهترین متحد: هوا
سالها این یک عمل افسانه ای بوده است و به نظر می رسد که هنوز هم مفید است. برای خشک کردن لباس های خود در فضای باز این داده ها را در نظر بگیرید:

لباس ها را قبل از آویزان کردن منقبض کنید. هرچه آب لباس بیشتر باشد مدت زمان خشک شدن آن بیشتر است.
سعی کنید هنگام آویختن لباس ها از یکدیگر فاصله داشته باشید ، بنابراین هوا می تواند از طریق هر یک از آنها دزدکی حرکت کند و از بوی بد آن جلوگیری می کنید.
اگر روز آفتابی است بهتر است از آن استفاده کنید . با این حال ، از آویختن لباس های تیره در آفتاب خودداری کنید ، زیرا ممکن است کم رنگ شود. اگرچه افرادی هستند که عقب گذاشتن آن را یک عمل خوب می دانند.
در صورت داشتن یک روز بارانی یا برفی ، تخمگذار در فضای بسته بهترین گزینه است. برای این کار ، به دنبال گرمترین مکان بگردید ، یک بند لباس تاشو تهیه کنید و به همین ترتیب مطمئن شوید که لباس های شما از یکدیگر جدا شده است.
ترفند دیگر این است که لباس ها را در یک منطقه بلند کنید. از انجام آن روی سطح چوبی خودداری کنید ، زیرا ممکن است خیس شود و به سطح و پارچه آسیب برساند.
خوابیدن در فضای باز در روزهای آفتابی ایده آل است. وقتی هوا زمستان است تمرین روی حیله و تزویر می شود.
3- از آهن برای خشک کردن سریع لباس استفاده کنید
ممکن است قبلاً از این ترفند استفاده کرده باشید ، اما ذکر آن ضرری ندارد. مراحل بعدی را دنبال کنید:

لباس را خیلی خوب فشار دهید
سپس یک حوله زیر لباس قرار دهید . این بخار و رطوبت را به دام می اندازد و لباس های شما زودتر خشک می شوند.
از قرار دادن آهن در سطح دمای بالا خودداری کنید ، زیرا باعث سوختن لباس شما می شود و شما این کار را نخواهید.
به یاد داشته باشید که خشک شدن جیب و کمر شلوار بیشتر طول می کشد ، بنابراین باید سعی کنید در آنجا تمرکز کنید.
به همین ترتیب ، به خاطر داشته باشید که عبور سریع اتو از داخل لباس ، هنگام خیس بودن لباس ، خطر ایجاد اثر را افزایش می دهد.
4. از یک حوله بزرگ استفاده کنید
آیا می خواهید آب اضافی را حذف کنید؟ این امکان وجود دارد که به دلیل بی واسطه نیاز داشته باشید که لباس های خود را در سریعترین زمان خشک کنید. آیا سعی کرده اید از حوله استفاده کنید؟ در اینجا توضیحاتی در مورد چگونگی انجام آن با پیروی از این دستورالعمل ها آورده شده است:

یک حوله بزرگ را روی یک سطح صاف دراز کرده و لباس را از بالا بچرخانید.
اطمینان حاصل کنید که تمام لباس ها در محدوده حوله قرار دارند.
پس از دستیابی ، شروع به غلتیدن یک انتها به سر دیگر کنید.
سپس حوله را تا آنجا که می توانید فشار دهید ، آن را باز کنید و لباسی را که درون آن داشتید ، بردارید.
لباسي را تهيه كنيد كه به دليل عملي كه شما انجام داده ايد ، خشك شدن آن در هواي آزاد به مدت زمان كمتري نياز دارد .

وقتی زمان کوتاه است لباس را سریع خشک کنید
درصورتی که خشک کن ندارید ، خشک کردن لباس در صورت نیاز به آماده بودن در اسرع وقت ، می تواند عامل استرس باشد. برای رسیدن به این هدف ، چندین ترفند وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

استفاده از اتو یا سشوار گزینه خوبی است. فقط بخاطر داشته باشید که برای جلوگیری از سوزاندن لباس ، لباس اول نباید خیلی گرم باشد و نوع دوم ، بسته به مواد ، باید در دمای مخصوص استفاده شود. علاوه بر داشتن فاصله محتاطانه.

از طرف دیگر ، خشک شدن در هوای آزاد یک عمل قدیمی است که به دلیل اثر بخشی آن حفظ می شود. حتماً لباس ها را جدا از هم آویزان کنید تا هوا بتواند کار خود را انجام دهد و بوی بد آن را نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *