بیاموزید که چگونه اسپاگتی خامه ای خانگی درست کنید

بیاموزید که چگونه اسپاگتی خامه ای خانگی درست کنید

بیاموزید که چگونه با این دستور خانگی اسپاگتی خامه ای درست کنید

اگرچه شیر و خامه را در این دستور غذا گنجانده ایم ، اما برای تهیه این اسپاگتی های خامه ای می توانیم انواع سبزیجات آن را نیز انتخاب کرده و مواد را مطابق با سلیقه یا نیاز خود تنظیم کنیم.

از بین راه های مختلف تهیه ماکارونی ، دستور تهیه ماکارونی خامه ای مورد علاقه شماست. این یک آماده سازی است که به زمان آماده سازی کمی نیاز دارد و علاوه بر این ، با توجه به ترجیحات ما می تواند متفاوت باشد . از جمله ، برای یک موقعیت خاص یا صرفاً لذت بردن از یک ناهار متفاوت بسیار مناسب است.

لازم به یادآوری است که ماکارونی غذایی با ارزش انرژی بالا است. همانطور که ویکی پدیا اشاره کرده ، ماده اصلی آن آرد مخلوط با آب است که می توان به آن نمک ، تخم مرغ یا سایر مواد افزود. در مورد اسپاگتی ، این رشته به صورت یک رشته باریک و بلند است که اندازه تقریبی آن بین 25 تا 30 سانتی متر متغیر است.

آیا جرات تهیه این دستور را در خانه دارید؟ اگر به دنبال یک غذای متفاوت برای تعجب خانواده خود هستید ، جزئیات این آماده سازی را از دست ندهید. شما نتیجه را دوست خواهید داشت!

طرز تهیه اسپاگتی بسیار خامه ای در خانه

طرز تهیه اسپاگتی بسیار خامه ای در خانه

نگرانی بسیاری که درباره ماکارونی دارند این است که ماده غذایی پر کربوهیدرات است . در نتیجه ، بسیاری ترجیح داده اند که مصرف خود را محدود کنند ، زیرا از افزایش وزن ترس دارند. با این حال ، بسیاری از افسانه های مربوط به استفاده از آن تخریب شده است.

به این معنا ، در حال حاضر شناخته شده است که این ماده غذایی می تواند در رژیم غذایی گنجانده شود ، به شرطی که قسمت های آن متوسط باشد. در حقیقت ، تحقیقات منتشر شده در Journal of Food Science نشان می دهد که این ماده غذایی می تواند به احساس سیری بیشتر کمک کند.

بنابراین ، می توانیم بدون پشیمانی از یک ظرف ماکارونی لذت ببریم. مهمترین چیز این است که آن را با سایر غذاهای سالم ترکیب کنید و مهمتر از همه ، آن را گاه به گاه احترام بگذارید. آیا می خواهید این اسپاگتی های بسیار خامه ای را امتحان کنید؟ نحوه انجام آنها را بیاموزید.

عناصر

2 فنجان ماکارونی بلند (240 گرم)

1 فنجان قارچ خرد شده (180 گرم)

2 فنجان آب (500 میلی لیتر)

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (15 میلی لیتر)

½ فنجان پنیر خامه ای (112 گرم)

1 تخم مرغ

1 فنجان خامه مایع (250 میلی لیتر)

2 چوریزو ، خرد شده

1 قاشق غذاخوری نمک (15 گرم)

آماده سازی

فنجان های آب را در یک قابلمه متوسط بریزید ، سپس روغن زیتون ، نمک را اضافه کنید.

بدون استفاده از درب ، آن را گرم کنید تا به جوش بیاید.

بلافاصله وقت آن فرا می رسد که شما اسپاگتی های بلند را اضافه کرده و مطابق میل خود بپزید . نکته: به محض نرم شدن ، حرارت را خاموش کرده و گلدان را به مدت 5 دقیقه بپوشانید ، رشد کرده و نرمتر می شوند.

حالا از یک تابه کوچک استفاده خواهید کرد قارچ اضافه کنید. حدود 5 دقیقه تفت دهید یا تا وقتی متوجه شوید که تمام شده اند.

پس از اتمام مرحله قبلی ، باید پنیر خامه ای و خامه را به ظرف اضافه کنید و به مدت 10 دقیقه با حرارت متوسط هم بزنید.

تقریباً برای پایان کار ، وقتی که خامه اسپاگتی نزدیک به جوش آمدن است ، تخم مرغ را اضافه کنید ، کمی شعله را بالا برده و با سایر مواد مخلوط کنید .

فقط می ماند که ماکارونی را سرو کنید و روی آن سس خامه ای بریزید.

قطعاً

این اسپاگتی های خامه ای گزینه مناسبی برای یک ناهار متفاوت به سلیقه همه هستند. اگرچه ترکیبی از ترکیبات آن یک غذای پر کالری را ایجاد می کند ، اما در صورت احترام به وعده های غذایی ، می توان آن را بدون پشیمانی مصرف کرد. لذت ببرید

همچنین می توانید بخوانید: طرز تهیه ماهی کباب شده با سس برنایز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *