بهترین تمرین ورزش برای سلامتی

 بهترین تمرین برای سلامتی

 بهترین تمرین برای سلامتی

 در اینجا چند مورد از بهترین تمریناتی که می توانید هر روز انجام دهید ، برای اطمینان از داشتن سبک زندگی سالم و فعال است. به این 3 تمرین نگاهی بیندازید .

از نظر کار ، خانواده یا حتی دلایل شخصی ، زندگی عادی و بی تحرک برای افراد کاملاً عادی است.  شاید هم اکنون متوجه آن نباشیم ، اما به مرور زمان بدن ما می تواند از مشکلات گوناگونی رنج ببرد که بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد.  در اینجا چند تمرین ساده وجود دارد که کم کم می توانند فعال شوند.

چاقی ، مشکلات قلبی ، کلسترول … مشکلات زیادی وجود دارد که می توان با ارائه تمرینات اساسی که به بهبود سلامت کمک می کند ، آنها را کاهش داد . بعضی اوقات انجام فقط 30 دقیقه در روز بهترین تمرینات کافی است.  اما این طور باشد که ممکن است ، شما باید هماهنگ باشید.  آیا انگیزه دارید؟

به یاد داشته باشید که یکی از موارد ضروری برای اختصاص دادن به ورزش این است که به تنهایی این کار را نکنید. در این صورت در مورد ایجاد انگیزه از یک دوست یا عضو خانواده برای پیوستن به شما چطور؟ یکی از این سه تمرین برتر را انتخاب کنید که انجام آنها ساده تر است.

حتی می توانید روز به روز آنها را ترکیب و جایگزین کنید. مهمترین چیز این است که هر روز ورزش می کنید. باید شروع به ورزش کردن یک عادت روزانه کنید. سلامتی بهبود یافته شما از شما سپاسگزارم.

همچنین می توانید بخوانید: انتخاب بهترین زمان برای ورزش کردن

بهترین تمرینات:

بالا و پایین رفتن از پله ها

بالا و پایین رفتن از پله ها

بهترین تمریناتاین ممکن است شما را غافلگیر کند ، اما  چندین متخصص قلب و عروق این ورزش ساده را توصیه می کنند.  این یک روش عالی برای بهبود سلامت قلب است. همچنین ماهیچه های پا را تقویت می کند ، کالری می سوزاند و آموزش کافی قلبی عروقی را ارائه می دهد. فقط در نیم ساعت می توانید 342 کالری بسوزانید.

دکتر روی شفارد از دانشگاه تورنتو (کانادا) تأیید می کند که صعود از مراحل با ضخامت 20 سانتی متر با سرعت 20 در دقیقه می تواند نتایج باورنکردنی را به همراه آورد. این بدون شک یکی از بهترین تمریناتی است که می توانید انجام دهید. در اینجا برخی از مزایا ذکر شده است:

کلسترول و کاهش فشار خون. در نتیجه ، این خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

قدرت عضلانی بیشتر پا و استقامت قلبی ریوی بیشتر.

کالری می سوزاند.

استخوان ها را تقویت می کند.

گردش خون و لحن عضلات را بهبود می بخشد.

چگونه انجامش بدهیم؟ در خانه ، مراکز خرید یا حتی در محل کار بین 20 تا 25 دقیقه هر روز.

هر پله را با یک عقب مستقیم بالا بروید ، سعی کنید به جلو نروید. به حرکت پا و خم شدن پا توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر زانوی پروتز یا برخی از آسیب دیدگی پا دارید ، این کار را خیلی آهسته انجام دهید. قبل از انجام این ورزش روزانه با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین می توانید بخوانید: هفت دلیل برای اینکه چرا باید ورزش کنید

مزایای دوچرخه سواری

مزایای دوچرخه سواری

یکی دیگر از ورزشهای بسیار مفید و بسیار توصیه شده.  اگر دوچرخه دارید ، فضای کم خطر و فضای کمتری برای سوار شدن پیدا کنید.  علاوه بر این ، سعی کنید اتومبیل خود را جایگزین یک دوچرخه کنید تا سوار کار شود. دوچرخه سواری 30 تا 35 دقیقه در روز کافی است. علاوه بر این ، اگر شرکت داشته باشید می تواند حتی دلپذیرتر باشد. در اینجا مزایای دوچرخه آورده شده است:

می تواند خطر حمله قلبی را تا 50٪ کاهش دهد ،

از کمردرد جلوگیری می کند و از مفاصل محافظت می کند.  حرکت پدال باعث تحریک عضلات مهره های پشتی و تقویت ناحیه کمر می شود (از این طریق از دیسک های فتق جلوگیری می شود).  مفاصل زانو نیز توسط این حرکات چرخشی تقویت می شود و به محافظت و تقویت غضروف کمک می کند.

سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد.  دوچرخه سواری و انجام این تمرینات اساسی با بدن شما می تواند فاگوسیت ها را تحریک کند. به عبارت دیگر ، این سلول ها باکتری ها را در بدن انسان بلعیده اند. علاوه بر این ، آنها به از بین بردن انواع سموم کمک می کنند.

مزایای پیاده روی روزانه

مزایای پیاده روی روزانه

همچنین می توانید بخوانید: شش فایده پیاده روی بر سلامت بدن

برای بهره‌برداری از مزایای این تمرین ساده ، باید روزانه نیم ساعت با سرعتی قدم برداریدبه آرامی قدم بگذارید تا بدن و قلب در سطح عملکرد بهینه بمانند. این باید در یک دوره زمانی کوتاه ادامه یابد. در اینجا چند مزیت ذکر شده است:

قلب را تقویت می کند ، از بیماری های قلبی جلوگیری می کند و کلسترول را کاهش می دهد.

وزن را کنترل می کند .  اگر سرعت خود را به آرامی تسریع کنید ، می توانید توده عضلانی را افزایش دهید. علاوه بر این ، شما می توانید متابولیسم را سرعت بخشیده و چربی بیشتری بسوزانید.

از بروز زوال عقل و مشکلات مغزی جلوگیری می کند.

از پوکی استخوان جلوگیری می کند.  استخوان ها را تحریک کرده و آنها را تقویت می کند ، در نتیجه عملکرد مفصل را بهبود می بخشد.

زخم ها و شکم ها را لک می کند.  هنگام پیاده روی باید به وضعیت خود توجه کنید. سعی کنید به صورت قائم و در یک موقعیت راحت قدم بردارید. برعکس ، به جلو خم نشوید.

ویتامین D. میزان ویتامین D.   شما را افزایش می دهد با قدم زدن در نور روز این ویتامین ضروری را برای سلامت استخوان و سیستم ایمنی بدن به دست خواهید آورد.

انرژی و رفاه شما را افزایش می دهد.  اگر نیم ساعت در شرکت شریک زندگی خود یا یکی از دوستانتان قدم بزنید ، این بسیار مفید است. به این ترتیب ، شما می توانید بسیار سبک تر احساس کنید.

علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که پیاده روی روزانه میزان استرس و اضطراب را کاهش می دهد. تنفس هوای تازه شما را آزاد می کند. سرانجام ، شما را برای چند لحظه از تعهدات جدا می کند. بدون شک ، این بهترین ویتامین است که می توانید از این تمرین بدست آورید.

همچنین می توانید بخوانید: 5 دلیل برای اینکه هر روز پیاده روی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.