بستنی وجود دارد که ذوب نمی شود

بستنی وجود دارد که ذوب نمی شود

بستنی وجود دارد که ذوب نمی شود
كسانی كه بستنی مصرف می كنند باید آن را میل کنند . زیرا بعد از خروج از فریزر شروع به ذوب شدن می كنند. دانشمندان ژاپنی نوعی بستنی ایجاد کردند که از کشف به طور تصادفی توسط یک آشپز ذوب نمی شود.

قصد طولانی کردن اثرات بسیاری از محصولات باعث شده است تا شرکت هایی در سراسر جهان اثرات ماندگار ایجاد کنند. دلیل آن ساده است: همه ما دوست داریم آنچه دوست داریم دوام بیاورد ، از جمله بستنی. اینجا بستنی را که ذوب نمی شود کشف کنید.

کسانی که علاقه مند به بستنی هستند تعجب می کنند
برای آن دسته از افرادی که دوست دارند لذت خوردن بستنی را طولانی کنند ، بستنی که ذوب نمی شود از شرق وارد شده است . مهم نیست که دمای محیط و یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید باشد ، بستنی بدون ذوب شکل و طعم خود را حفظ می کند. و حتی تعجب آور تر ، در درون آن سرد است.

بعد از خارج شدن از فریزر ، بستنی های معمولی شروع به آب شدن می کنند و شکل خود را از دست می دهند. در تابستان معمول است که لباس های لکه دار و انگشتان را که توسط قند گیر کرده اند ، مشاهده کنید. این تصاویر تا امروز مشترک است.

بستنی بدون ذوب از کجا آمده است؟

این اختراع فوق العاده به لطف خطای آشپز در ژاپن سرچشمه گرفته است . در حالی که سعی در استفاده از توت فرنگی هایی که در جریان زلزله سال 2011 و سونامی رشد یافته بودند ، یک تصادف به وجود آمد. این میوه ها به دلیل نداشتن رشد طبیعی ، احتمالاً دور ریخته می شوند.

بعد از آزمایش با فرمولهای مختلف ، سرآشپز ژاپنی موفق به تهیه خامه شیرینی شد که توت فرنگی ها را محکم می کند . گروهی از دانشجویان مرکز تحقیقات توسعه بیوتراپی دانشگاه کانازاوا از این یافته مطلع شدند. از آنجا آنها تصمیم گرفتند آزمایش های آشپز را پیگیری کنند و تحقیقات را شروع کنند.

یکی از اصول دانشگاه Kanazawa این است که برای جامعه محلی باز باشد . با تشکر از این دیدگاه و تمرکز بر نوآوری ، علاقه به این موضوع غیر متعارف به وجود آمد.

چرا ذوب نمی شود؟

چرا ذوب نمی شود؟
Tomihisa Ota ، دانشمند تحقیق ، استاد داروسازی مسئول تحقیقات انجام شده ، توضیحاتی در مورد آن ارائه می دهد. وی ادعا می کند که این کشف به لطف بستنی که ذوب نمی شود ایجاد شده است ، پلی فنل است. این ماده مایع است که از توت فرنگی استخراج می شود.

پلی فنل باعث می شود سخت تر از جدایی از آب و چربی است که بستنی. بنابراین ، حتی اگر در معرض آفتاب باشد ، شکل خود را برای زمان بسیار طولانی تر از حد معمول حفظ می کند.

پلی فنول یک ماده طبیعی است ، بدون مواد افزودنی شیمیایی . به همین دلیل این محصول بدون نیاز به کنترل بهداشتی وارد بازار شده است. این همچنین می تواند تجارت آن را در سایر نقاط جهان تسهیل کند. در حال حاضر این فقط برای فروش در ژاپن است.

کجا بستنی بدست آوریم که ذوب نشود؟

کجا بستنی بدست آوریم که ذوب نشود؟
این محصول با نام “یخ Kanazawa” تشییع شده است . توسط شرکت مرکز تحقیقات توسعه بیوتراپی و در فروشگاهی با همین نام بستنی واقع در منطقه Higashi-Chaya به بازار عرضه می شود. قیمت آن تقریباً 500 ین است که معادل 4.5 دلار است.

این بخش توریستی از شهر برای بازدید کنندگان خود از سبک سنتی ژاپنی و بسیار جذاب برخوردار است. در پیشنهاد gastronomic شما غذاها و محصولات سنتی ژاپنی و همچنین مکان های ویژه ای برای نوشیدن قهوه پیدا خواهید کرد. اکنون با ورود بستنی بدون ذوب ، بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتر با کنجکاوی و شیفتگی سعی می کنند تا چیزی را امتحان کنند که غیرممکن به نظر می رسید. آیا می تواند بستنی خانگی باشد ؟

همه چیز موفقیت است
بستنی که ذوب نمی شود ، هم در رسانه های محلی و هم در پرتال های مختلف اخبار دیجیتالی ، عناوینی را ایجاد کرده است . در میان انتشارات داستانهایی از تجربیات مشتریانی است که بستنی را در معرض آفتاب قرار می دهند ، دیگران که آرزوی امتحان کردن آن را دارند چند دقیقه منتظر هستند تا ببینند که ذوب می شود و دیگران ، شدیدتر ، آن را به سشوار نزدیک می کنند. همه موافقند که واقعاً قوام خود را حفظ می کند و هنگام خوردن نیز سرد می شود.

در سایر نقاط جهان، به ویژه در شهرستانها که در آن درجه حرارت بیش از 25 درجه، آنها را به تعجب آغاز چه مدت آن را برای به دست آوردن بستنی ذوب نمی، چگونه از آن خواهد شد، و غیره .

اگر تجاری سازی بستنی در سایر کشورها موفقیت آمیز باشد ، دیگر آن تصویر غم انگیز از مخروط ذوب شده روی آسفالت گرم دیگر معنی ندارد . جمله معمولی والدین را به کودکان نمی شنوید که به آنها توصیه می کنند بستنی قبل از ذوب شدن دارند.

همچنین می توانید بخوانید: ده تغییر ساده که باعث می شود وعده های غذایی شما سالم تر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *