چگونه بدانیم که عینک آفتابی از کیفیت خوب برخوردار است

چگونه بدانیم که عینک آفتابی از کیفیت خوب برخوردار است

چگونه بدانیم که عینک آفتابی از کیفیت خوب برخوردار است

آیا می خواهید بدانید که آیا عینک آفتابی شما خوب است؟ قبل از اینکه سلامت بینایی خود را در معرض خطر قرار دهید ، باید تعدادی از موارد را در نظر بگیرید.

آیا می خواهید بدانید عینک آفتابی شما از کیفیت خوب برخوردار است

اگر می خواهید از بروز مشکلات آتی ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کنید ، محافظت از چشمان شما در برابر آفتاب ضروری است . اگر یک جفت عینک آفتابی دارید اما اعتماد نکنید که آنها از چشمان شما در برابر آفتاب محافظت می کنند ، امروز به شما راه هایی برای اطمینان خاطر می دهیم.

هنگامی که همه کلیدهایی که آیا عینک آفتابی شما مناسب است یا خیر ، می دانید ، شما را تشویق می کنیم که همیشه آنها را برای خریدهای بعدی در ذهن داشته باشید یا به آن دسته از افراد نزدیک خود بگویید که اکنون چه می دانید. هر گونه اطلاعاتی که می تواند به ما در محافظت بهتر از خورشید کمک کند ، مفید است.

در کل ، توصیه می کنیم برای خرید عینک آفتابی خود همیشه به پزشک مراجعه کنید. به این ترتیب ، شکی نیست که آنها با کیفیت هستند و شما را از آفتاب محافظت می کنند

با این حال ، اگر تصمیم به خرید آنها در فروشگاه گرفتید ، به این کلیدها توجه کنید. آنها مهم هستند!

شما ممکن است دوست داشته باشید : کدام گردنبند و دستبند را با لباس ست کنید

علامت EC را بررسی کنید

علامت EC را بررسی کنید

برای اینکه بدانید آیا عینک آفتابی شما خوب است ، باید به دنبال مقدماتی EC در آنها باشید. این نامه هایی هستند که در جایی روی عینک شما ظاهر می شوند. مخفف EC به معنای “انطباق اروپایی” است و مهر و موم با کیفیت است که تضمین می کند که آنها عینک آفتابی خوبی هستند.

همچنین ، این مقدمات نشان می دهد که محصول مطابق با مقررات اجباری است به این معنی که در شرایط خوبی هستند و برای سلامتی شما مفید هستند. اگر علامت EC وجود ندارد ، باید به کیفیت عینک مشکوک باشید. آنها احتمالاً برای چشمان شما خوب نیستند.

آیا عینک آفتابی از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟

آیا عینک آفتابی از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟

اگر عینک آفتابی شما لازم نیست که حفاظت در برابر UV ، آنها قطعا خوب نیست. شما نباید به دلایل زیبایی شناسی ، عینک آفتابی بزنید. درعوض ، آنها را برای عملکردشان در محافظت از چشمان ما در برابر اشعه ماوراء بنفش بپوشید.

چشمان ما همیشه در معرض آفتاب است. بنابراین باید نگران این باشید که آیا عینک آفتابی شما خوب است یا خیر ، از اینکه چشمان شما در برابر اشعه خورشید محافظت می شود ، نگران باشید.

در  صورت عدم محافظت از آن در برابر اشعه خورشید ، پوست شما نه تنها می تواند سرطان یا مشکلات سلامتی ایجاد کند ، اما همین اتفاق برای چشم ما نیز می تواند رخ دهد. برخی از مشکلات ناشی از پوشیدن عینک آفتابی که محافظت اشعه ماوراء بنفش ندارد ، شامل موارد زیر است:

-سرطان پلک

-کوری در اثر شبکیه آسیب دیده

-رشد غیر طبیعی بافت در چشم

-سوختگی قرنیه

-پیش بینی برای آب مروارید

-التهاب سطح چشم

همانطور که می بینید ، اگر شما به درستی از آنها محافظت نکنید ، چشم ما ممکن است رنج ببرد. به همین دلیل ، شما باید به پزشک بینایی مراجعه کنید تا از محافظت در برابر اشعه خورشید محافظت کنید.

چگونه می توانید بگویید که آیا عینک شما از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند؟ یک راه این است که با بررسی شماره دسته فیلتر. این معمولاً بین 0 تا 4 است و میزان جذب را که لنزها در برابر آن مقاومت می کنند نشان می دهد.

اگر خود را در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار دهید یا فعالیت بدنی مانند اسکی را انجام دهید ، برای اطمینان از محافظت از شما ممکن است به فیلتر صافی بالاتری نیاز داشته باشید.

تست ها و کنترل کیفیت

تست ها و کنترل کیفیت

راه دیگر برای دانستن اینکه آیا عینک آفتابی شما مناسب است یا خیر ، این است که بررسی کنید که آیا آنها مقررات را رعایت می کنند یا خیر . این محصولات باید آزمایشات سخت و سختی را پشت سر بگذارند تا از عدم استفاده آنها در امان باشند. اگر نمی توانید بررسی کنید که آیا عینک آفتابی این استانداردها را رعایت می کند ، ممکن است بهتر باشد یک جفت متفاوت را انتخاب کنید. همچنین باید به اطلاعات اضافی توجه کرد.

آیا عینک ها دارای مارک تجاری ، دستورالعمل های مراقبت یا برچسب اخطار هستند؟ اگر آنها هیچ یک از این اطلاعات را ندارند ، نباید به آنها اعتماد کنید.

همچنین یک راه خوب برای دانستن اینکه آیا عینک آفتابی با کیفیت است یا نه ، امتحان کردن آنها است. اگر عینک خوبی خریداری نمی کنید ، ممکن است سلامت چشم خود را در معرض خطر قرار دهید.

1 دنبال این می گردید “چگونه بدانیم که عینک آفتابی از کیفیت خوب برخوردار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *