این سیب زمینی پخته و خوشمزه را در خانه تهیه کنید

این سیب زمینی های پخته و خوشمزه را تهیه کنید

این سیب زمینی پخته و خوشمزه را در خانه تهیه کنید

علیرغم شهرت بدی که ممکن است داشته باشند ، سیب زمینی شکم پر پخته شده یک دستور غذای خوشمزه است که اگر به بخشهای آن احترام بگذاریم ، نباید وزن ما را افزایش دهد.

پخت سیب زمینی شکم پر همیشه خاص است. بسیار راحت است که نسبت به رایحه ای که از آشپزخانه به هرجای دیگر خانه می رسد بی تفاوت باشید. شاید تاکنون شما آن را بسیار دشوار می دیدید ، اما دیگر تمام شده است. بدانید چه کاری باید انجام دهید و چگونه.

مطمئناً شما در حال حاضر از فواید تغذیه ای موجود در حفظ این نوع پخت و پز در غذا آگاه هستید. به طور خاص ، ما به اجاق و بیشتر به سیب زمینی اشاره می کنیم ، که غذاهایی هستند که طبخ آنها بسیار سخت است.

اگرچه فراتر از مقاومت این ماده خاص با روشهای نرم کننده و نرم کننده ، نکته برجسته این است که ، هنگام عبور غذا از داخل اجاق ، اکثر مواد مغذی موجود در آن از بین نمی روند . در نتیجه ، شما غذای بهتر و سالم تری می خورید.

از این لحاظ ، تهیه سیب زمینی شکم پر به شما این فرصت را می دهد که کمی بازی کنید و خیال خود را آزاد کنید. به یاد داشته باشید ، می توانید هر مخلوط ساده و سریعی را به صورت موازی تهیه کنید که به شما کمک کند آن را در سیب زمینی ادغام کنید.

به طور خلاصه ، تهیه این وعده غذایی کار سختی نیست و همچنین زمان زیادی از برنامه شما نخواهد گرفت. آنچه آن را سرگرم کننده و چالش برانگیز می کند ، تغییرات اندک در این تهیه است. طعم ، کنتراست و کیفیت از مزایای این وعده غذایی خوشمزه است .

اکنون فقط باقی مانده است که شما دستورالعمل ها را دنبال کنید و می توانید از خانه این دستورالعمل را رعایت کنید . در مراحلی که به شما نشان خواهیم داد ، همه چیز در مورد روش کار به طور مفصل است. نتیجه حاصل از سیب زمینی پخته شده پخته شده دشوار نیست ، اما روش خود را دارد.

انتشار در مجله مواد مغذی ، برجسته است که سیب زمینی هستند یک منبع مهم مواد مغذی مانند ویتامین C، ویتامین B6، پتاسیم، اسید فولیک و آهن است. علاوه بر این ، آنها غنی از فیبر غذایی هستند و گزارش شده است که بیشتر از سایر کربوهیدراتهای نشاسته ای ، مانند ماکارونی و برنج ، پر کننده هستند.

در نهایت ، این مطالعه از گنجاندن آن به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل ، مطابق با دستورالعمل های رژیم غذایی فعلی پشتیبانی می کند. با این حال ، چون غذای پر کربوهیدرات است ، مصرف آن باید در حد متوسط ​​انجام شود.

با دانستن این موضوع ، ما یک دستور العمل خوشمزه را پیشنهاد می دهیم تا از سیب زمینی به عنوان بخشی از وعده های اصلی استفاده کنید. اگر قبلا سیب زمینی پخته شده را امتحان نکرده اید ، دستورالعمل های زیر را یادداشت کنید.

سیب زمینی پخته شده پر شده

سیب زمینی پخته شده پر شده

عناصر

4 ورق فویل آلومینیوم

3 عدد سیب زمینی متوسط

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (15 میلی لیتر)

1 قاشق غذاخوری نمک (15 گرم)

2 قاشق غذاخوری فلفل سفید آسیاب شده (30 گرم)

2 شاخه آویشن تازه

دو و نیم لیوان خامه ترش (300 میلی لیتر)

1 شاخه پیازچه خرد شده

1 فنجان پنیر آبی (200 گرم)

آماده سازی

اولین کاری که باید انجام دهید کشش ورق های فویل آلومینیوم است. در حالت ایده آل ، ابعاد آنها باید 15 در 15 سانتی متر باشد.

اکنون باید سیب زمینی را بالای کاغذ قرار دهید.

بعد ، یک قطره چکه روغن زیتون به همراه نمک ، فلفل و آویشن در وسط سیب زمینی بریزید .

عمل هر یک از سیب زمینی هایی را که برای این دستورالعمل در اختیار دارید ، تکرار کنید.

سپس آنها را بپیچید و آنها را به مدت 45 دقیقه با دمای 200 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

برای اینکه بدانید خوب پخته شده اند ، باید بعد از 30 دقیقه با نوک چاقو تست کنید. اگر بدون مخالفت وارد شود ، می دانید که از قبل خوب پخته شده اند.

سپس آنها را ریز خرد کنید. پیازچه را نیز ریز خرد کنید.

بعد ، خامه ترش را اضافه کنید و آن را با بیکن و پیازچه مخلوط کنید.

در آخر پنیر و فلفل آبی را اضافه کنید و پر کردن را آماده خواهید کرد .

سیب زمینی ها را با برش عرضی باز کرده و پر کنید تا آنها را با مخلوط پر کنید.

برای اتمام ، می توانید با کانتور سرو کنید یا آنها را به تنهایی سرو کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. امیدواریم از این غذا لذت ببرید.

آیا می خواهید سیب زمینی را به روش سالم تری مصرف کنید؟ سرخ شدن را فراموش کنید و این سیب زمینی های پخته و خوشمزه را درست کنید. می توانید آنها را با تمام خانواده خود به اشتراک بگذارید ، یا آنها را در یک وعده غذایی خاص با دوستان خود گنجانید.

همچنین می توانید بخوانید: گراتن سیب زمینی خوشمزه و خوش طعم با پنیر مخصوص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *