این تمرین ورزشی را در خانه انجام دهید

این تمرین ورزشی را در خانه انجام دهید

این تمرین ورزشی را در خانه انجام دهید

آیا شما هنوز درگیر سبک زندگی بی تحرک هستید؟ بهانه دیگری باقی نمانده است! قدم بردارید تا این چالش را انجام دهید و این تمرین را در خانه امتحان کنید. دریابید که چه حسی از نظر جسمی و روحی در وضعیت بهتری دارند.

مسئولیتهای کاری و کمبود وقت در زمان بهانه ای مناسب برای ادامه زندگی با سبک زندگی بی تحرک است. علیرغم هشدارهایی که درباره عدم تحرک می شنویم ، برخی از استفاده ها هنوز هم وقت کمی برای ورزش بدنی نمی گذارند. آیا می دانید که حتی می توانید در خانه شکل بگیرید.

مشکل این است که بسیاری از افراد فعالیت های دیگری را بیشتر از اولویت خود قرار می دهند ، یا ممکن است فکر کنند که برای شکل گرفتن باید به ورزشگاه بروند.

در حقیقت ، برای شروع ورزش بیشتر از ابزارهای خاص ،  به نظم و انضباط و تغییر ذهنیت نیاز دارید  .

در واقع ، با اختصاص چند دقیقه به ورزش ، می توانید یک تمرین تمرینی کامل را برای مقابله با وزن اضافی و تقویت عضلات خود به پایان برسانید  .

در این مقاله می خواهیم یک طرح ساده را به اشتراک بگذاریم که علاوه بر اینکه کمی وقت می گذارد ، تا این تمرین ورزشی را در خانه انجام دهید

همچنین می توانید بخوانید: انتخاب بهترین زمان برای ورزش کردن

علاقه مند هستید شروع کنیم؟

طناب بازی

طناب بازی

این فعالیت قلبی عروقی  قبل از شروع تمرین های خواستار ، برای گرم کردن  مناسب است .

طناب را 50 یا 70 بار پرش کنید (تا جایی که می توانید)

نکته :

 ورزش مداوم حداقل 3 بار در هفته یک روش عالی برای ماندن در شکل است. با این حال ، بهتر غذا خوردن  و به طور کلی انتخاب سالم در شیوه زندگی ضروری است.

یک رژیم غذایی سالم را اتخاذ کنید که در کالری کنترل شود و تمام مواد مغذی ضروری را تأمین کند  .

از “رژیم های معجزه” خودداری کنید.

آب  و نوشیدنی های طبیعی کم کالری بنوشید .

چربی اشباع ، شکر و مصرف آرد تصفیه شده را محدود کنید.

از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.

ساعت کافی بخوابید  و برای جلوگیری از استرس ، تکنیک های آرامش را تمرین کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.