پنج اشتباه معمول آرایش برای افرادی که چشم های کوچک دارند

5 اشتباه معمول آرایش برای افرادی که چشمان کوچک دارند

5 اشتباه معمول آرایش برای افرادی که چشمان کوچک دارند

هر یک از ما ویژگیهای بدنی منحصر به فردی دارد. اگر چشم های کوچک دارید ، برای جلوگیری از بروز این اشتباهات معمولی آرایش کنید.

هر فرد ویژگی های بدنی منحصر به فردی دارد: چشم های کوچک ، چشم های بزرگ ، لب های نازک ، لب های ضخیم ، گونه های برجسته ، گونه های گرد … این لیست می تواند ادامه یابد. آرایش راهی است که افراد بهترین ویژگی های خود را برجسته می کنند. امروز ، ما می خواهیم در مورد رایج ترین اشتباهات آرایش که افراد با چشمان کوچک مرتکب می شوند ، برای شما بگوییم.

شاید به دنبال راهی برای استفاده از سایه چشم ، خط چشم یا ریمل مژه و ابرو باشید تا چشمان شما بزرگتر به نظر برسد. با این حال ، اگر شما نمی دانید چگونه از این ابزارها به درستی استفاده کنید ، ممکن است اشتباه کنید و تأثیری را که می خواهید بدست نیاورید.

بنابراین اگر می خواهید چشم هایتان باورنکردنی به نظر برسد ، خواندن نکات مفید را ادامه دهید.

5 اشتباهات آرایش رایج افراد با چشمان کوچک

اگر فکر می کنید چشم های کوچک دارید و سعی در استفاده از آرایش برای بزرگتر جلوه دادن آنها دارید ، این نکات را بررسی کنید. شکل خاص چشم شما اهمیت زیادی دارد.

استفاده از آرایش و تکنیک خوب و مهارت کافی است. علی رغم اینکه چگونه آموزش های آنلاین آسان به نظر می رسد گاهی اوقات ، اگر چیزی اولین بار مورد پسند شما نبود نا امید نشوید. برای رسیدن به نتایج خوب ، زمان ، صبر و مواد آرایشی با کیفیت لازم است.

1- استفاده از خط چشم در لبه داخلی چشم

استفاده از خط چشم در لبه داخلی چشم

قرار دادن رینگ های داخلی شما در واقع باعث می شود چشمان شما کوچکتر به نظر برسد. ظاهری سخت تر به چشم شما می بخشد. با این وجود ، لبه کردن فقط لبه بیرونی بلافاصله باعث بزرگتر نگاه شما خواهد شد.

همچنین از رنگ های خط چشم خیلی تیره استفاده نکنید . از رنگهای روشن تری برای روشن تر کردن چشمان خود استفاده کنید که به آنها کمک می کند بزرگتر به نظر برسند.

2- شکل دادن به ابروهای خیلی نازک

ابروهای چشم شما را قاب می کند. بنابراین اگر چشم های کوچک دارید باید به آنچه ابروهای شما به نظر می رسد توجه کنید. شما می خواهید ابروهای ضخیم تر و مشخص تری داشته باشید.

با برداشتن ابرو و نازک کردن ابرو باعث نمی شوند چشمان شما بزرگتر به نظر برسند و توجه شما را جلب نکنند. در صورت لزوم ، آنها را با یک مداد ابرو همان رنگ موهای خود پر کنید .

همچنین می توانید بخوانید: چگونه ناخن های خود را بدون رنگ کردن انگشتان خود لاک بزنید

3- استفاده از کانسیلرهای مخصوص کرم

استفاده از کانسیلرهای مخصوص کرم

بهتر است از کانسیلر مایع استفاده کنید زیرا یکنواخت تر روی صورت شما پخش می شود. به علاوه خطوط ریز را به حداقل می رساند .

4- سوء استفاده از سایه چشم

سوء استفاده از سایه چشم

سایه چشم مانند شمشیر دو لبه است ، می تواند آرایش شما را کمک یا خراب کند. اگر از سایه چشم تیره استفاده می کنید ، چشمانتان کوچکتر به نظر می رسند.

ما پیشنهاد می کنیم بیش از یک رنگ ، از رنگهای ایده آل مکمل استفاده کنید. همیشه از رنگ روشن تر در قسمت داخلی پلک ، در نزدیکی مجاری اشک خود استفاده کنید و برای عمق و ابعاد از قسمت بیرونی رنگ تیره تری استفاده کنید .

5- استفاده از ریمل کم کیفیت

ناخوشایند است که ریمل بزنید و ببینید که توده ها و مژه ها به هم چسبیده اند. به همین دلیل بهتر است در انتخاب لوازم آرایشی با کیفیت تصمیم بگیرید. برآمدگی و مژه های خیلی ضخیم باعث می شود چشم شما کوچکتر به نظر برسد.

آرایش چشم های کوچک نکات و سایر اشتباهات آرایش رایج

در آخر ، ما لیستی از اشتباهات اضافی آرایش را گردآوری کرده ایم.

استفاده بیش از حد از سایه چشم و استفاده بیش از حد از چشم دودی. نتیجه فقط چشمان کوچکتر به نظر می رسد.

رسم خطوط نزولی. همه خط ها را تا حدی از بین ببرید ، وگرنه ممکن است غمگین به نظر برسید.

استفاده از رنگهای روشن و عدم ترکیب آنها با رنگهای تیره. رنگهای مکمل بهتر هستند و این فقط به لباس شما بلکه به آرایش چشم شما نیز مربوط نمی شود.

اگر این نکات را در نظر داشته باشید ، آرایش چشم شما بی عیب و نقص خواهد بود. فراموش نکنید که برای برای آرایش با کیفیت بالا نگاه کنید، بیش از حد، به دلیل سلامت پوست و چشم خود را بر روی آن بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *