رنگ و شکل ناخن های شما درباره شخصیت شما می گویند

آنچه رنگ و شکل ناخن های شما درباره شخصیت شما می گویند

رنگ و شکل ناخن های شما درباره شخصیت شما می گویند

دریابید که شکل و رنگ ناخن های شما در مورد شخصیت شما چه می گوید.

آیا می دانید که هم رنگ لاک شما و هم شکل ناخن های شما در مورد شخصیت شما چیزهای زیادی می گوید؟ در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به آنچه ناخن های شما در مورد شخصیت شما می گویند.

همچنین می توانید بخوانید: چگونه ناخن های خود را بدون رنگ کردن انگشتان خود لاک بزنید

رنگ لاک ناخن شما درباره شخصیت شما چه می گویند

رنگ لاک ناخن شما درباره شخصیت شما چه می گویند

وقتی صحبت از ناخن هایشان می شود ، بسیاری از خانم ها متوجه نمی شوند که ناخن های شما در مورد شخصیت شما چه می گوید.

آبی می گوید که آنها به خودشان اعتماد به نفس دارند ،  به سخنان خود صادق هستند و اخلاقی هستند. این برای همه رنگی جذاب نیست و به همین دلیل فقط افراد با شخصیتی قدرتمند را به خود جذب می کنند.

سیاه یک شخصیت مرموز را پنهان می کند . درست مانند آبی ، بسیاری از مردم آن را دوست ندارند ، اما باعث جذب افراد باهوش و کنجکاو می شود. این رنگ همچنین قدرتمند ، رسمی و ظریف است.

قهوه ای اغلب در مانیکور استفاده نمی شود ، و  باعث می شود تمایز آسان شود. این رنگ توسط افرادی که سادگی را ترجیح می دهند ، پوشیده شده اند ، که دوستانه را به راحتی دوست می کنند ، و باید قبل از اعتماد به آنها مردم را به خوبی بشناسند .

ناخن های نقره ای عرفان را نشان می دهند و توسط افراد قوی ، عاطفی و زنانه پوشیده می شوند. تمایل دارد با یک شهود قوی در ارتباط باشد و این زنان توسط آن هدایت می شوند. این زنان همچنین هرگز دوستان خود را فریب نمی دهند.

صورتی رنگی سرگرم کننده و بازیگوش را نشان  می دهد که نمی خواهد کودکی خود را پشت سر بگذارد. همچنین نشانگر زنانگی بیشتر و روحیه شاد و مهربان است.

مجموعه ای از لاک های ناخن

رنگ شناخته شده دیگر قرمز است و البته همه ما می دانیم که قرمز رنگ شور است . این توسط افرادی که از خود مطمئن هستند ، عاشقانه و حسی است.

رنگ زرد رنگ خورشید است و به همین دلیل توسط افرادی پر از شادی و خوشبختی پوشیده می شود. زنانی که آن را می پوشند ، گرما و احساس خوش بینی را به همراه می آورند.

شکل ناخن های شما

شکل ناخن های شما

شکل همچنین بر آنچه میخ های شما در مورد شخصیت شما می گویند تأثیر می گذارد. 7 شکل مشخص وجود دارد و هر یک شخصیت متفاوتی را نشان می دهد.

ناخن مستطیلی و تخت

اولا ، ناخن های بلند و مستطیلی وجود دارد  که نشانه زنی است که شاد و مطمئن از خودش است . او همچنین کسی است که می خواهد دنیا را بشناسد و تجربیات جدیدی داشته باشد. نه تنها این ، او بسیار دقیق است و همیشه تلاش می کند تا کارها را به درستی انجام دهد.

ناخن های صاف و مستطیل به کارگران سخت و پاهای خود محکم در زمین تعلق دارند  . آنها رهبران طبیعی هستند و درباره مسئولیت شوخی نمی کنند. آنها همیشه آماده انجام یک کار خوب و اتمام آن هستند (بدون فراموش کردن وقتی که به پایان رسیدند ، آرامش و لذت ببرند)

ناخن های پهن و صاف با افرادی که دارای شخصیتی روان و تحلیلی هستند مطابقت دارد . آنها تمایل دارند معیارهای خوبی برای داوری مردم داشته باشند و تصمیم بگیرند به چه کسی اعتماد کنند. علاوه بر این ، آنها سرگرم کننده هستند و طعم و مزه ای برای چیزهای صنعتگر دارند و خود چیزهای جدیدی ایجاد می کنند. با این حال ، آنها همچنین ابزارهایی را بیش از زیبایی ترجیح می دهند و مشکلات دشواری را که باعث می شود فکر کنند ، دوست دارند.

ناخن های گرد و کوتاه

از طرف دیگر ،  ناخن های کوتاه و گرد وجود دارد که با افرادی با شخصیتی قدرتمند و خلاق همراه است که بندرت دراماتیک است. آنها به دلیل انرژی و طبیعت دوستانه خود به راحتی دوست می شوند. آنها همچنین پرماجرا ، جسورانه و بی باک هستند.

افرادی که ناخن های خود را نیش می زنند ناخن هایی دارند که  ناهموار و کوتاه است و این نشان می دهد که آنها همدلی و دوست دارند مشاهده کنند . آنها همچنین کاملاً صادق هستند. این ناخن ها همچنین عصبی بودن را منعکس می کنند زیرا اگرچه آرام به نظر می رسند ، اما در داخل آنها گردبادی از احساسات هستند.

شخصی که دارای ناخن های مانیکور شده است و می گوید ناخن های شما درباره شخصیت شما چه می گوید

ناخن های مثلثی و بیضی

وقتی صحبت از  میخ های مثلثی می شود ، اینها شخصیتی جسورانه و مصمم را نشان می دهند . این افراد پرشور و سرسخت هستند و همیشه می دانند چه می خواهند. بعضی اوقات ممکن است آشفته به نظر برسند اما با خوشحالی یک چالش را می پذیرند.

سرانجام ،  ناخن های بیضی بلند نشانه شخصیتی  بسیار خلاق و با طبیعت است. آنها عاشق زیبایی هستند و از نظر مسئولیت علاقه خاصی دارند. این افراد همیشه خود را در پروژه هایی که دوست دارند انجام دهند غوطه ور می کنند. آنها دوست دارند صمیمانه دوست داشته باشند و این کار را انجام دهند ، همه چیز را در هر کاری که انجام می دهند قرار می دهند.

بخش های زیادی از نگاه ما چیزهایی درباره ما می گویند. حالا می دانید که ناخن های شما در مورد شخصیت شما چه می گویند! آیا شما را غافلگیر کرد؟

همچنین می توانید بخوانید: اگر تازه کار هستید این آرایش را انتخاب کنید

1 دنبال این می گردید “رنگ و شکل ناخن های شما درباره شخصیت شما می گویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *