10 نکته ساده برای داشتن آرایش ماندگار

ده نکته ساده برای داشتن آرایش ماندگار

10 نکته ساده برای داشتن آرایش ماندگار

بسیاری از فعالیت های روزمره و عوامل بیرونی مانند آلودگی می تواند آرایش را خراب کند که برخی از ما هر روز صبح تلاش زیادی برای اعمال آن می کنیم.

فعالیت های روزانه و عوامل بیرونی می توانند همه سخت کوشی شما را خراب کنند. استفاده از کرم آبرسان ، پرایمر و تونر صورت می تواند به شما در دستیابی به آرایش ماندگار تر کمک کند.

اگر آرایش ما دست نخورده بماند شگفت انگیز خواهد بود و نیازی نیست که هر دقیقه آنرا لمس کنیم. اما عرق تولید شده توسط بدن ، آب و هوای اطراف و ذرات هوا همه می توانند  به تدریج محصولات آرایشی شما را پاک کنند .

خوشبختانه ، نکاتی درباره زیبایی بدون دردسر وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن آرایش ماندگار تر از آنها پیروی کنید. در مقاله امروز ما قصد داریم 11 مورد از جالب ترین نکاتی را که برای این مورد پیدا کرده ایم به اشتراک بگذاریم. آنها را در زیر بررسی کنید و آنها را امتحان کنید!

همچنین می توانید بخوانید: اگر تازه کار هستید این آرایش را انتخاب کنید

1- صورت خود را به خوبی بشویید: اولین نکته برای آرایش طولانی مدت

خوب شستن صورت شما راهی عالی برای به دست آوردن آرایش طولانی مدت است

قبل از استفاده از هر نوع کالای آرایشی ، مهم است که صورت خود را با صابون و آب ملایم بشویید. این می تواند به حذف  ناخالصی های سطح پوست کمک کند و به آرایش اجازه دهد که به طور مساوی روی آن قرار گیرد.

2- از کرم آبرسان استفاده کنید

کرم های آبرسان بخشی اساسی در استفاده صحیح از مواد آرایشی و دستیابی به آرایش های ماندگار است. این امر به این دلیل است که آنها  سدی محافظ روی صورت ایجاد کرده و از برخی از تغییرات ناشی از روغنهای طبیعی جلوگیری می کنند.

3- برای گرفتن آرایش طولانی مدت از پرایمر استفاده کنید

برای گرفتن آرایش طولانی مدت از پرایمر استفاده کنید

برای آرایش طولانی مدت از پرایمر استفاده کنید، آغازگرها بسیار محبوب هستند. افراد از آنها برای کاهش درخشش شدید که گاهی ممکن است صورت شما بکاهد ، استفاده می کنند و آرایش شما را به روز تر نگاه می دارند. استفاده مداوم از پرایمر باعث کاهش اندازه منافذ شما نیز می شود که از رشد ناخالصی ها و جوش های سر سیاه جلوگیری می کند .

4-  از پودر تنظیم شده استفاده کنید

پودر تنظیم بهترین دوست شما در هنگام تهیه و بستن آرایش است.  برای استفاده صحیح از آن  باید از یک برس استفاده کرده و پودر را به آرامی خیس کنید تا به طور مساوی روی برس و روی صورت پخش شود.

همچنین نباید هنگام استفاده از آن ، پودر را روی صورت خود جارو کنید ، زیرا این محصولات آرایشی را که قبلاً در آن قرار داده اید ، از بین می برد.

هنگامی که نواحی مورد نظر را کاملاً پوشانده اید ، چند ثانیه صبر کنید و سپس با یک پارچه نرم یا یک برس ، از پودر اضافی خلاص شوید.

5-  از محصولات ضد آب استفاده کنید

از محصولات ضد آب استفاده کنید

ریمل ضد آب ، سایه چشم ، رژلب ضد آب و سایر محصولات آرایشی مشابه برای افرادی که  پوست چرب  یا عرق زیادی دارند مناسب است. این بدان دلیل است که آنها  نیازی به دائماً به آرایش کردن مجدد ندارند و ساعتها عالی به نظر می رسند .

اما شما باید بعد از استفاده از محصولات ضد آب ، پوست خود را برای چند روز استراحت کنید. مواد شیمیایی موجود در آنها نسبت به مواد آرایش استاندارد کمی بیشتر تر است.

6- رژ لب بلند

صنعت آرایشی و بهداشتی ده ها رژلب بلند برای همه نوع نیاز ایجاد کرده است. اینها رنگی قوی ، عمیق دارند و می توانند تمام روز را بدون تماس مداوم ادامه دهند.

اگر شما نمی توانید رژ لب های ماندگار و عالی را پیدا کنید .

همچنین می توانید بخوانید: 5 اشتباه در استفاده از لوازم آرایشی که برای سلامتی شما مضر است

7-  دو بار خط چشم خود را بمالید

اگر بعد از چند ساعت خط چشم شما آزار دهنده است ، آن را با مداد خط چشم بمالید و سپس کمی پودر فشرده شده را روی آن قرار دهید.

پس از آن چند ثانیه صبر کنید و سپس مقداری خط چشم مایع را روی پودر بمالید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

8-  سرخ شدن

سرخ کردن آسان است و از پودرها بسیار طولانی تر است. نکته مهم دانستن نحوه توزیع یکنواخت برای بدست آوردن ظاهر طبیعی است.

9-  محصولات مناسبی را برای پوست خود انتخاب کنید

نکاتی درباره زیبایی بدون دردسر وجود دارد

خانم های دارای پوست روغنی باید از محصولات آرایشی پودری و بدون مواد روغنی خریداری کنند تا از ماندگاری و آرایش طولانی مدت اطمینان حاصل شود.

از طرف دیگر ، خانم هایی که پوست خشک دارند یا ترکیبی از آن دو است ، باید از آرایشی یا آرایش بر پایه کرم استفاده کنند

10- وقتی صحبت از آرایش طولانی مدت می شود آرایش باید کمتر باشد

بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که اگر چندین لایه مختلف آرایش را انجام دهید ، به همان سرعت یک باره محو نمی شود. هنرمندان آرایش استفاده از کتهای نازک را توصیه می کنند: آنها می گویند این بهترین راه برای ادامه کار برای مدت طولانی است.

آرایش بیش از حد نه تنها راحت تر از بین می رود بلکه باعث بدتر شدن پوست شما نیز  می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *