قوانین و حریم خصوصی

 

 

شرایط و قوانین استفاده ازخدمات مجله اینترنتی شهربانو                   Download PDF

متن اين توافقنامه متعلق به مجله اینترنتی شهربانو و کليه حقوق انتشار آن محفوظ است و علاوه بر مفاد زير مجله اینترنتی شهربانو به عنوان يک مجله آنلاین از قوانين مقررات جمهوري اسلامي ايران تبعيت مي نمايد.

قواعد و قوانین زیر مربوط به شرایط عضویت و بهره برداری از سایت shahrbaano.ir می باشد. استفاده از محتوا سایت به معنی اطلاع کامل از متن و پذیرش شرایط آن است. مجله اینترنتی شهربانو این حق را دارد که به صلاحدید خود توافقنامه میان سایت و کاربران را تغییر دهد، این تغییر ممکن است بدون اطلاع قبلی به کاربران صورت پذیرد و تغییرات می تواند در کل توافقنامه و یا حذف و اضافه کردن مفادی به متن آن باشد. هر تغییری در مقررات و قوانین این توافقنامه بلافاصله از نظر مسئولان سایت لازم الاجرا ست و عذر کاربران در صورت عدم آگاهی آنها از این تغییرات، به هیچ وجه پذیرفته نیست.

شما بعنوان کاربران این سایت ملزم به رعایت مفاد مذکور در این توافقنامه هستید و می بایست هر چند وقت یکبار مروری بر شرایط و قوانین ما در این توافقنامه داشته باشید تا از تغییرات احتمالی آن آگاه شوید. در غیر این صورت، همانطور که گفته شد، هیچ عذری پذیرفته نمی شود.

متن قرارداد هميشه بر روي سايت قابل مشاهده است.  این توافق نامه در تمام صفحات سایت(انتهای هر صفحه) با عنوان ” قوانین و حریم خصوصی “موجود و قابل مشاهده است.

شرایط استفاده از خدمات مجله اینترنتی شهربانو

– سوء استفاده از امكانات سايت جهت كسب منافع شخصي خلاف قوانين سايت تلقي مي‏گردد.

– اعضاء نباید اطلاعاتی را که دارای حساسیت می باشند برروی سایت قرار دهند و مجله اینترنتی شهربانو مسئولیتی درخصوص سوء استفاده از این اطلاعات را قبول نمی کند.

– پيشنهاد و يا تشويق به هر نوع فعاليت غير قانوني در سایت ممنوع مي باشد.

– مجله اینترنتی شهربانو یک مجله آنلاین است.لذا بحثهاي سياسي جنجال برانگيز در آن مجاز نمي باشد.

– بکار بردن کلمات و يا تصاوير خلاف شئونات اخلاقي و مذهبي ممنوع است.

– قرار دادن تصاویر و طرح و کاریکاتورهای ترسناک؛ رعب انگیز؛ دل‌خراش؛ غیر اخلاقی؛ پوشش کم و نامناسب؛ و تصاویر موهن سیاسی و مذهبی در هیچ یک از قسمت های سایت مجاز نیست.

– درج مطالب مبتذل،افترا آميز ،موهن و غیر اخلاقی ، بي حرمتي به مقدسات فرهنگي و مذهبي خلاف مقررات است.

– درج هرگونه محتوای قومیت گرایی و تفرقه افکنی در سایت ممنوع است.

– کاربران موظفند علاوه بر رعایت مقررات فعالیت در مجله اینترنتی شهربانو از قوانین جرائم رایانه ای پیروی نمایند.

– اطلاعیه هایی که توسط تیم مدیریت بصورت موردی به اطلاع کاربران می رسد در حکم مقررات فعالیت در سایت بوده و رعایت مفاد آن الزامی است.

 با کاربراني که به شرایط فوق بي توجهي نمايند ،حسب مورد برخورد مقتضی خواهد شد.

سلب مسئولیت

مجله اینترنتی شهربانو مسئولیتی در قبال هر گونه خسارت ناشی از استفاده از محتوای منتشر شده در وب سایت یا رفتار کاربر در مورد محتوای منتشر شده بر عهده نمی گیرد.

این وب سایت ممکن است حاوی اطلاعاتی در مورد مسائل پزشکی و بهداشت باشد. اطلاعات موجود در آن برای جایگزینی توصیه های پزشک یا متخصص بهداشتی دیگر در نظر گرفته نشده است. کاربر برای تشخیص بیماری یا مشکل سلامتی نباید از اطلاعات منتشر شده در وب سایت استفاده کند ، همیشه باید با پزشک خود مشورت کند.

محتوای وب سایت صرفاً آموزنده است ، بنابراین برای تصمیم گیری کاربر کافی نیست.

حقوق مالکيت معنوی

مجله اینترنتی شهربانو این حق را دارد که به صلاحدید خودش تغییراتی در سایت بدهد و یا مانع دسترسی به بعضی از قسمتهای سایت و یا همه سایت بطور موقت یا دائمی شود، بدون اینکه در این مورد به شما اطلاعی داده شود.

حقوق مالکیت معنوی مطالب وب سایت  ، طراحی گرافیکی ، آرم ها و کدهای آنها متعلق به  مجله اینترنتی شهربانو است. بنابراین ، تولید به مثل ، توزیع ، ارتباط عمومی ، تحول یا هر فعالیت دیگری که بر روی محتویات آن انجام شود در وب سایت ها ، حتی اگر منبع از آن نقل شود ، بدون رضایت کتبی مجله اینترنتی شهربانو ممنوع است.

این توافقنامه مشروعیت و اعتبار خود را از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران کسب می کند. چنانچه شما هر سوال یا مشکلی در رابطه با این سایت و یا این توافقنامه داشتید باما درمیان بگذارید.